اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده درشهرستان گتوند
اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده درشهرستان گتوند

عصر اولین ها//فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گتوند گفت‌: روز یکشنبه ۲آبان طرح پاکسازی مناطق آلوده درشهرستان گتوند اجرا شد. وی گفت : این شهرستان نیز با بومی سازی طرح با محوریت پلیس مواد مخدر پس از شناسایی افراد فروشنده طی هماهنگی با مقام قضایی اقدام به عملیاتی کردند و دستگیری این افراد نمود. سرهنگ فتح […]

عصر اولین ها//فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گتوند گفت‌: روز یکشنبه ۲آبان طرح پاکسازی مناطق آلوده درشهرستان گتوند اجرا شد.

وی گفت : این شهرستان نیز با بومی سازی طرح با محوریت پلیس مواد مخدر پس از شناسایی افراد فروشنده طی هماهنگی با مقام قضایی اقدام به عملیاتی کردند و دستگیری این افراد نمود.

سرهنگ فتح الله پارسایی افزود:۴نفر در این خصوص شناسایی که پس از اجرای حکم سه نفر دستگیر و مقدار سه کیلو وهفتصد گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف گردید.

در پایان سرهنگ پارسایی فرماندهی انتظامی شهرستان گتوند بیان داشت : به شهروندان عزیز تاکید می شود در حفظ و نگهداری اموال خود کوشا بوده و از رها نمودن وسایل نقلیه در خیابان و معابربدون رعایت نکات ایمنی خوداری و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس گزارش کنند واز شهروندان انتظار داریم هر گونه مورد مشکوک و مظنون رااز طریق ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.