اجرای عمومی نمایش تراژدیک تاوُن در مسجدسلیمان + تصاویر
اجرای عمومی نمایش تراژدیک تاوُن در مسجدسلیمان + تصاویر

شهر اولین ها//اجرای عمومی نمایش تاوُن کاری از گروه فرهنگی هنری آیران وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان از تاریخ ١۴ اردیبهشت با حضور مردم عزیز، هنرمندان و سید فرید موسوی سرپرست دلسوز و تلاشگر اداره فرهنگ و ارشاد مسجدسلیمان به روی صحنه رفت. این نمایش تراژدیک با تلفیق و بهره […]

شهر اولین ها//اجرای عمومی نمایش تاوُن کاری از گروه فرهنگی هنری آیران وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان از تاریخ ١۴ اردیبهشت با حضور مردم عزیز، هنرمندان و سید فرید موسوی سرپرست دلسوز و تلاشگر اداره فرهنگ و ارشاد مسجدسلیمان به روی صحنه رفت.

این نمایش تراژدیک با تلفیق و بهره گیری از شیوه های نوین اجرا و با چالش های خود در تضاد میان غم و شادی، عزا و عروسی خنده و گریه، سنت و صنعت، میتواند یک شب خاطره انگیز را برای مخاطب بجای گذارد.

در این نمایش جاری بودن یک زندگی عشایری را حس خواهید کرد با همه ی مشقت ها و رنج ها که گاهی برای فرار از این مشکلات برخی از این افراد چاره میجویند و این با ایستادگی و اختلاف برخی دیگر روبه رو میشود که روز ها را پر هیاهو و جنگ و شب ها را با آواز و صدای نی وآرامش به پایان میرساند.

نویسنده و کارگردان:

داریوش حاجت پور

بازیگران:
اکبر جعفری شهنی
ایمان اسدی خواه
امید نظری
زینب بختیار پور
آناهیتا صالحان
مهدی محمودی
سجاد بابادی
شکوفه راهداری
فاطمه جمشیدی

منشی صحنه:

مهنوش راد

موسیقی:
گلنوش بهادری

نور:

مهسا صالحی

گریم:

فرشته مختاری

زمان اجرا:

١٣٩۶/٢/١۴ لغایت ١٣٩۶/٢/٢۴

ساعت:

١٩

مکان:

مسجدسلیمان، سالن آمفی تاتر اداره ی ارشاد اسلامی، میدان آزادی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.