اجرای مراسم شب های قدر خوزستان در فضای باز
اجرای مراسم شب های قدر خوزستان در فضای باز

عصر اولین ها//استاندار خوزستان گفت: مراسم شب های قدربا رعایت پروتکل‌ها در فضای باز برگزار شود و جرایم تردد شبانه در سه شب مراسم احیا بخشیده شود. استاندار خوزستان تصریح کرد: در ارتباط با شب‌های قدر و نماز عید فطر تصمیم گرفته شد که این مراسم در فضای باز و با رعایت پروتکل‌ها برگزار شود […]

عصر اولین ها//استاندار خوزستان گفت: مراسم شب های قدربا رعایت پروتکل‌ها در فضای باز برگزار شود و جرایم تردد شبانه در سه شب مراسم احیا بخشیده شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در ارتباط با شب‌های قدر و نماز عید فطر تصمیم گرفته شد که این مراسم در فضای باز و با رعایت پروتکل‌ها برگزار شود و جرایم تردد شبانه در سه شب مراسم احیا بخشیده شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: پیشگیری از فوت و ابتلای افراد هم جزو وظایف شرعی و قانونی همه ما محسوب میشود و امیدواریم در این ماه مبارک همه بیش از پیش پروتکل‌ها را رعایت نماییم.

وی تاکید کرد: کسانی که مقررات را رعایت نکنند اعم از نزدن ماسک یا عدم رعایت تعطیلی‌ها دستگاه قضایی برخورد لازم را داشته باشد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: برخی شهرستان‌ها از جمله مسجدسلیمان، شادگان، لالی، شوشتر و اندیمشک کم کاری داشته اند و بایست بازرسی‌ها را  افزایش دهند و شرایط بیماری را کنترل نمایند.

استاندار خوزستان در پایان گفت: گروه یک شغلی حداکثر تا ۱۱ شب می‌توانند فعال باشند.