احتمال حضور بانوان در دیدارهای آتی نفت مسجدسلیمان
احتمال حضور بانوان در دیدارهای آتی نفت مسجدسلیمان
بررسی مجدد شرایط میزبانی باشگاه نفت مسجدسلیمان و زیرساخت های موجود ورزشگاه آن می تواند به حضور بانوان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی جهت تماشای مسابقات لیگ برتر بینجامد.

عصر  اولین ها// یکی از اتفاقات تاریخی لیگ برتر فوتبال ایران در هفته سوم رقابت‌ها رخ داد و در ورزشگاه آزادی تهران، زنان هوادار استقلال با خرید بلیت از سامانه بلیت‌فروشی به صورت غیرگزینشی وارد ورزشگاه آزادی شدند تا برای نخستین‌بار در تاریخ لیگ برتر، زنان در کنار مردان تماشاگران مسابقات باشند. ادامه این روند در هفته های بعد نیز موجب شده تا احتمال حضور بانوان در دیدارهای آتی نفت مسجدسلیمان قوت بگیرد.

به گزارش عصر اولین ها، سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر چندی قبل وعده داد که حضور زنان در ورزشگاه‌ها ادامه پیدا می‌کند و حتی در سایر شهرهای کشور هم این مسئله تسری خواهد یافت تا زنان علاقه‌مند به سایر تیم‌های لیگ برتر هم بتوانند با حضور در ورزشگاه، تیم مورد علاقه‌شان را تشویق کنند. وی با اشاره به وضعیت زیرساخت‌های برخی ورزشگاه‌ها در سراسر کشور برای حضور زنان، نام ۵ ورزشگاه مجاز برای میزبانی از تماشاگران زن را اعلام کرد. مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران توضیح داد: «استادیوم‌های شهدای فولاد اهواز، نقش جهان اصفهان، فولادشهر اصفهان، سردار سلیمانی سیرجان و امام رضا (ع) مشهد بهترین ورزشگاه‌هایی هستند که می‌توانند پذیرای زنان باشند».

مهدی همچنین اشاره‌ای به دو ورزشگاه در حال ساخت در استان کرمان داشت و گفت: «دو استادیوم نوساز مس کرمان و مس رفسنجان اگر وارد مدار مسابقات شوند، از بهترین‌ها برای میزبانی بانوان و آقایان هستند».

با این حال بررسی مجدد شرایط میزبانی باشگاه نفت مسجدسلیمان و زیرساخت های موجود ورزشگاه آن می تواند به حضور بانوان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی جهت تماشای مسابقات لیگ برتر بینجامد. موضوعی که نیازمند پیگیری و درخواست تیم مدیریتی نفت مسجدسلیمان و دیگر متولیان امر در شهرستان می باشد.