اخراجی های هیأت مدیره از جان نفت مسجدسلیمان چه می خواهند؟
اخراجی های هیأت مدیره از جان نفت مسجدسلیمان چه می خواهند؟

مصاحبه‌هایی که وجاهت قانونی ندارد/ برخی اعضای هیات مدیره سابق سندروم پست بیقرار دارند/ لزوم ورود نهادهای نظارتی و سازمان بازرسی به نحوه هزینه کرد بودجه میلیاردی باشگاه نفت

عصر اولین ها// اخیراً مصاحبه یکی از اعضای هیأت مدیره سابق نفت مسجدسلیمان در خصوص آخرین وضعیت تیم نفت در حالی انجام گرفته که وی در ترکیب اعضای هیأت مدیره جایی ندارد.

به گزارش عصر اولین ها، مولایی تحت عنوان عضو هیأت مدیره در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: تیم فصل گذشته مشکلات خاص خود را داشت و با تلاش‌های نماینده شهرستان در آخرین لحظات، مجوز تیم برای حضور در لیگ بیستم صادر شد و در ادامه نیز با توجه به مشکلات موجود با پشتیبانی‌های نماینده وارد مسابقات شدیم و تیم توانست در لیگ برتر باقی بماند.

پس از این مصاحبه بیژن دانش، عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفتگو با ایلنا درخصوص شایعه پیرامون برکناری‌اش اظهار داشت: من نه استعفا کردم و نه به عشق هواداران علاقه‌ای به این کار ندارم. نامه ابلاغ برکناری از باشگاه به دستم نرسیده است اما در عین حال من مانند تمام مجموعه‌های ورزشی و غیر ورزشی یک سری اختلاف سلیقه‌ای با دوستان دارم و دیدگاه من در باشگاه‌داری با دوستان فرق دارد و این اختلاف را انکار نمی‌کنم.

دانش افزود: آقای پیمان مولایی از تاریخ 1399/10/08 به اتفاق دوستان هیات مدیره سابق به تشخیص وزارت نفت برکنار شدند. مصاحبه‌های ایشان به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه نفت وجاهت قانونی ندارد. بعضی از دوستان هنوز که هنوز است خود را عضو هیات مدیره می‌دانند و سندروم پست بیقرار دارند. برخی از دوستان علاقه به نقش آفرینی دارند که هیچ نقش حقیقی و حقوقی در این باشگاه ندارند.

باید یادآور شد که دیماه سال گذشته مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان یکروز پیش از بازی با پیکان از سمت خود برکنار شدند. با برکناری اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان، غلامرضا شاه کرمی معاون امور ورزش و جوانان وزارت نفت، روح الله بهمنی رئیس امور ورزش شرکت نفت، بیژن دانش کارمند شرکت نفت و سرپرست پیشین نفتون و دبیر سابق هیات فوتبال شهرستان مسجدسلیمان ، محتشم حاجی پور مسئول امور حقوقی شرکت نفت و محمد نظری رییس حراست مناطق نفت خیز جنوب به عنوان اعضای جدید هیات مدیره انتخاب شدند. هر چند دلیل برکناری اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان از سوی وزارت نفت مشخص نشد اما اختلاف نماینده مردم مسجدسلیمان با رییس هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه نفت باعث این تغییر شده است.

با تمام این تفاسیر و در آستانه مسابقات فصل جاری لیگ برتر همچنان حواشی تیم نفت ادامه دارد و با وجود واریزی های متعدد به حساب باشگاه، بدهی های میلیاردی تیم ادامه دارد. موضوعی که در طول فصل می تواند مشکلات و حواشی زیادی را برای زردپوشان در کوران مسابقات ایجاد کند. با این حال نحوه هزینه کرد بودجه میلیاردی تیم نفت همچنان با ابهامات زیادی همراه است و انتظار می رود نهادهای نظارتی و سازمان بازرسی به دخل و خرج باشگاه نفت مسجدسلیمان ورود کند تا شاید تیم نفت در ماههای آتی با حواشی و مشکلات احتمالی مواجه نشود.