اداره راهداری مسجدسلیمان و لزوم انجام اقدامات ذاتی همزمان با فصل بارندگی ها
اداره راهداری مسجدسلیمان و لزوم انجام اقدامات ذاتی همزمان با فصل بارندگی ها

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مسجدسلیمان در حالی اخیراً از اجرای روکش آسفالت جاده مسجد سلیمان – ایذه در محدوده روستای جریک خبر داده است که وظیفه ذاتی و اصلی راهداری نگهداری و صیانت از شبکه راههاست. از این رو با آغاز فصل بارندگی انتظار می رود که اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مسجدسلیمان برنامه ریزی مطلوبی برای نگهداری از راههای حوزه متبوع انجام دهد.

عصر اولین ها// رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مسجدسلیمان اظهار داشت: این اداره روکش آسفالت جاده مسجد سلیمان – ایذه در محدوده روستای جریک به طول تقریبی ۶.۵ کیلومتر را در اولویت کاری خود قرار داده است.

به گزارش عصر اولین ها، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مسجدسلیمان در حالی اخیراً از اجرای روکش آسفالت جاده مسجد سلیمان – ایذه در محدوده روستای جریک خبر داده است که وظیفه ذاتی و اصلی راهداری نگهداری و صیانت از شبکه راههاست. از این رو با آغاز فصل بارندگی انتظار می رود که اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مسجدسلیمان برنامه ریزی مطلوبی برای نگهداری از راههای حوزه متبوع انجام دهد.

از طرفی انتظار می رود نقاط حادثه خیز حوزه اصلاح شود تا تعداد سوانح و تلفات جاده ای کاهش یابد. همچنین با اولین بارش ها بدون شک تردد خودروهای عبوری از راههای تحت مدبریت اداره راهداری با مشکل همراه خواهد بود و آماده سازی مجموعه راهداری برای رفع نارسایی های احتمالی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. علاوه بر این احتمال می رود تا مسیر قبل از روستای کوثره با اولین بارش ها دوباره مسدود شود. مسیر پاگچ و برخی چاله های ایجاد شده نیازمند اجرای آسفالت سرد می باشند. ضمن این که مسیر مسجدسلیمان به تاچکر و دوبلوطان و برخی مسیرهای دیگر نیز نیازمند اقداماتی هستند تا تردد به شکلی بهتر انجام پذیرد.

امیدواریم بخشی از آن چه اشاره شد بهمراه برخی موارد دیگر که بدون شک مجموعه اداره راهداری نسبت به آن آگاه است از سوی مجموعه پرتلاش راهداری با کیفیت و سرعت بیشتری انجام پذیرد تا همزمان با فصل بارندگی ها تردد و خدمات رسانی به شهروندان با اختلال همراه نشود.