ادامه بلبشوی مدیریتی ورزش و جوانان مسجدسلیمان با استعفای سرپرست اداره
ادامه بلبشوی مدیریتی ورزش و جوانان مسجدسلیمان با استعفای سرپرست اداره
عصر اولین ها// سرپرست اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان تنها چند روز پس از معارفه استعفا کرد تا بلاتکلیفی و نابسامانی مدیریت در حوزه ورزش و جوانان شهرستان ادامه یابد.

به گزارش عصر اولین ها، اگر چه اخیراً بهامیریان بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان معارفه شد اما پس از چند روز از سمت خود استعفا کرد تا نابسامانی ها در این حوزه ادامه یابد. در نامه شهروز بهامیریان آمده است: بدین وسیله به استحضار آن مقام محترم می رساند اینجانب شهروز بهامیریان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان بدلایل شخصی از سمت خود استعفا میدهم خواهشمندم با درخواست بنده موافقت فرمایید. لذا از تمام پیشکسوتان، ورزشکاران، باشگاه داران، اصحاب رسانه و همکاران که در این مدت یکروزه که به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان بودم به من لطف داشتند تشکر و قدردانی می نمایم.

این در حالیست که طبق شنیده ها علت این استعفاء،تعیین نفر جایگزین برای سمت ریاست بوده که با رایزنی در استان در حال طی مراحل اداری در وزارتخانه‌ است. استعفای سرپرست اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان این پرسش را مطرح ساخته که اگر وی شایستگی انتصاب بعنوان سرپرست را نداشته چگونه حکم وی صادر شده بود؟ و اگر معیار و شاخص های مدیریتی را دارا بوده چرا همزمان فرد دیگری جهت معرفی بعنوان رئیس اداره در حال طی مراحل اداری است؟ این موضوع نقش فرماندار بعنوان نماینده عالی دولت را پررنگ تر جلوه نموده و بایستی ضمن پیگیری علل ایجاد وضعیت موجود به بلاتکلیفی چندماهه اداره ورزش و جوانان جهت مدیریت آن پایان دهد.

لازم به ذکر است بهامیریان از جمله پرسنل با سابقه اداره ورزش و جوانان می باشد که ضمن دارا بودن تحصیلات کارشناسی ارشد تربیت بدنی و مدارک و گواهینامه های مختلف در چندین رشته ورزشی، طی ماههای اخیر بعنوان کفیل اداره عهده دار امورات مربوطه بوده است.