ادای احترام پسر نیک شهر اولین ها به کاپیتان فقید پرسپولیس + تصاویر
ادای احترام پسر نیک شهر اولین ها به کاپیتان فقید پرسپولیس + تصاویر

شهر اولین ها// حسین عالی محمدی ورزشکار مسجدسلیمانی که در زمینه حرکات نمایشی با توپ دارای عناوین مختلفی می باشد عصر امروز با حضور در منطقه کپورچال به کاپیتان فقید پرسپولیس ادای احترام نمود. به گزارش شهر اولین ها عالی محمدی که این روزها تمرینات آماده سازی خود را در شمال کشور دنبال می کند […]

شهر اولین ها// حسین عالی محمدی ورزشکار مسجدسلیمانی که در زمینه حرکات نمایشی با توپ دارای عناوین مختلفی می باشد عصر امروز با حضور در منطقه کپورچال به کاپیتان فقید پرسپولیس ادای احترام نمود.

به گزارش شهر اولین ها عالی محمدی که این روزها تمرینات آماده سازی خود را در شمال کشور دنبال می کند با حضور روستای کپورچال بابل ، بر سر مزار هادی نوروزی حاضر شد و ضمن قرائت فاتحه‌ برای وی طلب آمرزش نمود. پسر نیک شهر اولین ها همچنین ضمن دیدار با پدر هادی نوروزی برای دقایقی با او به دیدار و گفتگو پرداخت.

عالی محمدی که تخصص ویژه ای در حرکات نمایشی با توپ دارد در آرامگاه هادی نوروزی به روپایی زدن با توپ پرداخت تا به نوعی به کاپیتان فقید پرسپولیس ادای احترام نموده باشد.گفتنی است که هادی نوروزی بامداد روز ۹ مهر سال ۱۳۹۴ بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت اما هواداران فوتبال یاد و خاطره او را فراموش نکرده‌اند.