ارائه خدمات غیرحضوری پست به شهروندان با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا
ارائه خدمات غیرحضوری پست به شهروندان با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

شهر اولین ها// رئیس اداره پست مسجدسلیمان از ارائه خدمات غیرحضوری پست به شهروندان در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد. به گزارش شهر اولین ها، حسن حموله رئیس اداره پست مسجدسلیمان ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم احتیاط و پیروی از […]

شهر اولین ها// رئیس اداره پست مسجدسلیمان از ارائه خدمات غیرحضوری پست به شهروندان در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش شهر اولین ها، حسن حموله رئیس اداره پست مسجدسلیمان ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم احتیاط و پیروی از راهکارهای بهداشتی،خدمات اداره پست شهرستان بصورت غیرحضوری انجام می پذیرد. وی افزود: به منظور کاهش تردد عمومی در سطح شهر و رفاه حال شهروندان، کلیه افراد حقیقی یا حقوقی ساکن مسجدسلیمان جهت ارسال هرنوع مرسوله به تمامی نقاط کشور، طی تماس با اداره پست شهرستان در ساعات اداری یا پیک ویژه اداره، مرسوله خود را درب منزل خود تحویل پیک نمایند تا به مراجعه حضوری شخص فرستنده به اداره پست نیازی نباشد.

حموله در ادامه اظهار داشت: پس از ثبت مرسوله در سیستم جامع قبول پست کشور، فرستنده بصورت سیستماتیک پیامکی حاوی کد رهگیری و مشخصات جزئیات مرسوله دریافت خواهد نمود تا برای رهگیری و اطلاع از سرنوشت مرسوله خود در سایت رهگیری مرسولات شرکت پست کشور اقدام به رصد مرسوله خود نماید. رئیس اداره پست شهرستان در خاتمه ابراز امیدواری نمود تا افزایش میزان بهره مندی شهروندان از خدمات غیرحضوری پست، در کاهش تردد عمومی در سطح شهر و عدم مراجعه به اداره پست، در کنترل بیشتر و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا موثر باشد.

شماره تماس اداره پست شهرستان مسجدسلیمان: ۰۶۱۴۳۲۲۲۸۱۱
شماره تماس پیک ویژه اداره پست شهرستان مسجدسلیمان:   ۰۹۱۶۹۸۱۱۲۹۸- ۰۹۳۹۹۱۰۴۴۳۷
سامانه رهگیری پست به نشانی:   http://newtracking.post.ir