اراده ای جدی در برخورد با متصرفین اراضی در مسجدسلیمان+ تصاویر
اراده ای جدی در برخورد با متصرفین اراضی در مسجدسلیمان+ تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// در راستای برخورد با متصرفین اراضی در مسجدسلیمان و عمل نیک درختکاری، صبح امروز بخشی از اراضی رفع تصرف شده در منطقه هشت بنگله (فاز ۲) درختکاری شد . به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، صبح امروز مساحتی به متراژ ۶ هزار متر از زمین های رفع تصرف شده […]

سایت خبری شهر اولین ها// در راستای برخورد با متصرفین اراضی در مسجدسلیمان و عمل نیک درختکاری، صبح امروز بخشی از اراضی رفع تصرف شده در منطقه هشت بنگله (فاز ۲) درختکاری شد .

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، صبح امروز مساحتی به متراژ ۶ هزار متر از زمین های رفع تصرف شده در منطقه هشت بنگله (فاز ۲) توسط واحد فضای سبز شهرداری مسجدسلیمان و با همکاری انجمن نگین زاگرس درختکاری شد. این اراضی که مورد هجوم متصرفین و زمین خواران قرار گرفته بود پس از پیگیری های معاونت خدمات شهری شهردای مسجدسلیمان رفع تصرف گردید تا به همت انجمن نگین ایران زاگرس درختکاری گردد.اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نیز با تأمین نهال های مربوطه نقش مهمی در اجرای این عملیات داشت.

شایان ذکر است که انجمن نگین ایران زاگرس در راستای فعالیتهای خود در زمینه درختکاری چندی پیش نیز عملیات درختکاری و طرح جنگلانه را در منطقه مالجونکی مسجدسلیمان و باباروزبهان لالی با همکاری ادارات مربوطه اجرا نموده بود.ضمن اینکه پیگیری های این سازمان مردم نهاد در زمینه رفع تصرف زمین بوستان محله ای نصیرآباد و ادامه عملیات اجرایی این بوستان همچنان ادامه دارد.

IMG-20160106-WA0009IMG-20160106-WA0010IMG-20160106-WA0012IMG-20160106-WA0013