ارتقای فرمانداری ایذه به فرمانداری ویژه
ارتقای فرمانداری ایذه به فرمانداری ویژه

عصر اولین ها// نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت گفت: به منظور ارتقای شهرستان ایذه به دنبال ویژه شدن فرمانداری این شهرستان هستیم. عبدالله ایزدپناه در نشستی ضمن تجلیل از زحمات تلاشگران اصحاب رسانه و خبرنگاران با بیان اینکه مطالب انتقادی در فضای مجازی به بنده کمک می‌کند، اظهار کرد: از زحمات شبانه‌روزی خبرنگاران به‌عنوان […]

عصر اولین ها// نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت گفت: به منظور ارتقای شهرستان ایذه به دنبال ویژه شدن فرمانداری این شهرستان هستیم.

عبدالله ایزدپناه در نشستی ضمن تجلیل از زحمات تلاشگران اصحاب رسانه و خبرنگاران با بیان اینکه مطالب انتقادی در فضای مجازی به بنده کمک می‌کند، اظهار کرد: از زحمات شبانه‌روزی خبرنگاران به‌عنوان چشم بینا و زبان گویای مردم تقدیر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه همه مردم ایذه و باغملک را به یک چشم نگاه می‌کنم، افزود: به دنبال بازسازی و مرمت تمامی مدارس سنگی این دو شهرستان هستیم و در حال حاضر چندین مدرسه در این دو شهرستان به بهره‌برداری رسیدند.

نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت با بیان اینکه در آینده اتفاقات خوبی رخ خواهد داد، ادامه داد: به دنبال ارتقا دادن شهرستان ایذه هستیم تا فرمانداری ویژه به این شهرستان تعلق گیرد.

وی افزود: ۸۰ سال پیش دهدز همزمان با کرج در تقسیمات کشوری تبدیل به بخش شده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته سرانجام پس از سال‌ها انتظار این بخش به شهرستان دزپارت تبدیل شد.

ایزدپناه تصریح کرد: گاز رسانی تعدادی از روستاهای بخش‌های دهدز و سوسن انجام شده است؛ همچنین با افتتاح چهار حلقه چاه کمبود آب تا حدی جبران شد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان اظهار کرد: در حوزه بهداشت نیز در حال پیگیری برای ساخت بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابه هستیم؛ همچنین در آینده نزدیک پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای افتتاح و دو آمبولانس به ناوگان اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در خوزستان ۳۳ میلیارد مترمکعب کمبود آب وجود دارد، گفت: قرارداد آبداران روستایی و شهری ایذه تا پایان سال درست خواهد شد.

ایزدپناه با اشاره به اینکه در زمینه اشتغال نیز کارهایی انجام خواهد شد، گفت: کارهای مقدماتی ساخت کارخانه نساجی در ایذه انجام شده است و در منطقه سراک صورت خواهد گرفت.

  • منبع خبر : مهر