از همشهریان چهار شهرستان که بدلیل درک شرایط موجود کشور صبوری پیشه کرده اند سپاسگزارم
از همشهریان چهار شهرستان که بدلیل درک شرایط موجود کشور صبوری پیشه کرده اند سپاسگزارم

شهر اولین ها//دکتر ورناصری در اولین حضور خود در جمع نمازگزاران شهرستان بیان داشت: از همشهریان چهار شهرستان که بدلیل درک شرایط موجود کشور صبوری پیشه کرده اند سپاسگزارم. به گزارش شهر اولین ها به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی ، هفتکل و اندیکا حجت […]

شهر اولین ها//دکتر ورناصری در اولین حضور خود در جمع نمازگزاران شهرستان بیان داشت: از همشهریان چهار شهرستان که بدلیل درک شرایط موجود کشور صبوری پیشه کرده اند سپاسگزارم.

به گزارش شهر اولین ها به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی ، هفتکل و اندیکا
حجت الاسلام امینی ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد ذیقعده و دهه کرامت بیان داشت: خانواده مساله مهمی است و بایستی مورد توجه قرار گیرد‌. خانواده هایی که از دل آن ها حاج قاسم ها، چمران ها و … به جهان بشری معرفی شده اند. افتخار می کنیم که اینها درس ایمان، شجاعت و جوانمردی به جامعه داده اند.
وی افزود: انتظار می رود دولت در عمر باقیمانده خدمات شایسته ای به مردم ارائه کند. گرانی بازار و مسکن پذیرفته نیست هرچند برخی احزاب منافق می خواهند فتنه تابستان ۹۸ را تداعی کنند، سیاه نمایی می کنند اما فریب نمی خوریم.
امام جمعه مسجدسلیمان همچنین با بیان این مطلب که چارچوب ها در اندیکا، لالی و مسجدسلیمان شکل گرفته بیان داشت: پنج دوره شورای شهر پشت سر گذاشتیم و هر جا مساله ای بوده توصیه کردیم اما به شورای شهر می گویم انتظاری که از شما بوده بعمل نیاوردید. چرا برخی تصمیمات در جلسات خانگی گرفته می شود. بیایید در صحن علنی با حضور خبرنگاران عملکرد ارائه دهید؛ در چندماه باقیمانده تلاش کنید و کارنامه موفقی ارائه دهید.

دکتر ورناصری نیز ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد فرخنده و تبریک دهه کرامت مراتب تشکر و قدردانی خود از اعتماد مردم چهار شهرستان ابراز کردند.
دکتر ورناصری ادامه داد:جهت خدمتگزاری به مردم آمده ایم و اگر وجود حجم انبوه مشکلات در چهار شهرستان را لمس نمیکردم هرگز پای در این عرصه خطیر نمیگذاشتم.

دکتر ورناصری تصریح کرد: از همشهریان چهار شهرستان که بدلیل درک شرایط موجود کشور صبوری پیشه کرده اند سپاسگزارم.

دکتر ورناصری افزود: در بطن انقلاب اسلامی پیوسته فرصت و مجال جهت اصلاح امور وجود دارد و اگر ما مسئولین با تمام وجود و توان جهت حل مشکلات تلاش کنیم این موانع و مشکلات حل شدنی خواهند بود،اندیکا قطب تولید انرژی برق آبی کشور است بیش از ۲۵درصد منابع آب شیرین قابل تنظیم ایران در منطقه ماست،بیش از ۱۰۰هزار هکتار زمین کشاورزی مرغوب در منطقه ما موجود است اما متاسفانه تا کنون این فرصت های عظیم نادیده گرفته شده است گلایه بنده و شهروندان محروم این منطقه از کسانی است که می توانستند جهت استفاده از این پتانسیل ها گامی سازنده بردارند اما دریغ کردند.

در پایان دکتر ورناصری با اشاره به دیدار با بیش از ۴۰ مدیر کل پس از انتخابات خاطر نشان کرد که هرگز بدنبال مسائل سیاسی نخواهم بود و تنها دغدغه ام حل مشکلات مردم خواهد بود و راه حل مشکلات این حوزه درون همین حوزه انتخابیه و منطقه است و همدلی و همگرایی جمعی از لازمه های حل مشکلات و خلا های موجود است.