از کاشت درختان غیرضروری جلوگیری شود
از کاشت درختان غیرضروری جلوگیری شود

عصر اولین ها// مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: در روزهای گذشته شبکه فاضلاب کوی امیر در این شهرستان دچار گرفتگی شده بود که پس از اقدامات لازم این گرفتگی رفع شد. فرامرز مرادی اظهار کرد: در طول روزهای گذشته گرفتگی شبکه فاضلاب کوی امیر شهر اندیمشک به اطلاع آب و فاضلاب منطقه این […]

عصر اولین ها// مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: در روزهای گذشته شبکه فاضلاب کوی امیر در این شهرستان دچار گرفتگی شده بود که پس از اقدامات لازم این گرفتگی رفع شد.

فرامرز مرادی اظهار کرد: در طول روزهای گذشته گرفتگی شبکه فاضلاب کوی امیر شهر اندیمشک به اطلاع آب و فاضلاب منطقه این شهرستان رسید.

وی افزود: پس از آن و در کمترین زمان ممکن کارشناسان بهره‌برداری آب و فاضلاب منطقه اندیمشک در محل حاضر و به بررسی علت گرفتگی فاضلاب کوی امیر پرداختند.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک ادامه داد: پس از حضور و بررسی کارشناسان آب و فاضلاب منطقه اندیمشک علت این گرفتگی، ورد ریشه درخت به شبکه فاضلاب تشخیص داده شد.

وی با بیان اینکه میزبانی شبکه فاضلاب اندیمشک از ریشه درخت دردسرساز شد، گفت: در کمترین زمان ممکن تجهیزات آبفا اندیمشک بسیج و عملیات رفع گرفتگی فاضلاب کوی امیر آغاز و ریشه درخت از این شبکه خارج شد.

مرادی با اشاره به اهمیت کاشت درخت و توسعه فضای سبز در شهر اندیمشک گفت: کاشت درخت و در فضای نادرست امکان آسیب به تجهیزات عمومی و خدمات شهری را به دنبال دارد.

وی عنوان کرد: از شهروندان تقاضا داریم که پیش از کاشت درخت از نظرات فنی در این زمینه استفاده و سپس اقدام به کاشت درخت کنند.

مدیر آب فاضلاب منطقه اندیمشک، توسعه در خاتمه فضای سبز و کاشت درخت را اقدامی زیبا، شایسته، حائز اهمیت و تقدیر دانست و گفت: شهروندان در کاشت درختان با ریشه‌های تنومند محدودیت‌های موجود را برای پیشگیری از اخلال در امر خدمت‌رسانی مدنظر قرار دهند.

  • منبع خبر : مهر