استاندار خوزستان: مشکل حل نشدنی در خوزستان وجود ندارد
استاندار خوزستان: مشکل حل نشدنی در خوزستان وجود ندارد
استاندار خوزستان با بیان اینکه مشکل حل نشدنی در استان وجود ندارد، گفت: پیگیر مسایل مربوط به جامعه قرآنی خواهم بود.

صادق خلیلیان در نشست با جامعه قرآنی خوزستان با اشاره به ظرفیت‌های گوناگون در استان اظهار کرد: خوزستان ظرفیت‌های بسیاری را در زمینه‌های گوناگون اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و… دارد، گوشه‌ای از این ظرفیت‌ها در این جمع مشاهده می‌شود.

او با بیان اینکه مشکل های زیرساختی در خوزستان نیازمند آسیب‌شناسی دقیق است، گفت: بخشی از مشکل های زیرساختی در استان به تحریم‌ها و فعالیت‌های هشت ساله‌ دولت گذشته بازمی‌گردد.

استاندار خوزستان گفت: مشکل حل نشدنی در خوزستان وجود ندارد، مشکل های زیرساختی نیازمند عزمی جدی است و این اراده در دولت سیزدهم وجود دارد. دستگاه‌‌ها و نیروهای حاضر در استان نیز باید با همراهی و هم افزایی به یکدیگر کمک کنند.

خلیلیان بیان کرد: مقام ها و دولت در بالاترین سطح ممکن استان را مورد حمایت قرار می‌دهند و به خوزستان نگاهی ویژه دارند.

او ادامه داد: در مصوبه های سفر رییس جمهور به خوزستان ٢٠ هزار میلیارد تومان به توسعه سرمایه‌گذاری، سه هزار و ۵٠٠ میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی برای پشتیبانی از تولید و سه هزار و ٩٠٠ میلیارد تومان قرض الحسنه به ازدواج جوانان اختصاص داده شد.

نماینده عالی دولت در خوزستان با اشاره به پیشرفت‌های ارزنده در پروژه‌های تاثیرگذار استانی اضافه کرد: اتفاق های خوبی را در راستای توسعه استان شاهد هستیم، برخی از پروژه‌های مهم مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

خلیلیان گفت: در مصوبه های سفر رییس جمهور به خوزستان اعتبارهای خوبی به بحث فرهنگی اختصاص یافت که می‌توانیم از این ظرفیت برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در استان به بهترین شکل استفاده کنیم.

استاندار خوزستان در پایان افزود: پیگیر مسایل مربوط به جامعه قرآنی به ویژه بحث بیمه ‌آن‌ها خواهم شد.

  • منبع خبر : برنا