استقلال مسجدسلیمان به لیگ برتر فوتبال خوزستان باز می گردد…
استقلال مسجدسلیمان به لیگ برتر فوتبال خوزستان باز می گردد…

شهر اولین ها// تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان که فصل گذشته به نتایج قابل توجهی در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال خوزستان دست یافت ، خود را برای حضور در رقابتهای آتی لیگ برتر خوزستان آماده می کند. به گزارش شهر اولین ها ،جلسه هیأت مدیره تیم استقلال مسجدسلیمان با حضور اعضای هیات مدیره متشکل از […]

شهر اولین ها// تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان که فصل گذشته به نتایج قابل توجهی در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال خوزستان دست یافت ، خود را برای حضور در رقابتهای آتی لیگ برتر خوزستان آماده می کند.

به گزارش شهر اولین ها ،جلسه هیأت مدیره تیم استقلال مسجدسلیمان با حضور اعضای هیات مدیره متشکل از مهندس حاتمی،مهندس مولایی،مهندس علیجانی ،پیشکسوت محبوب فوتبال مسجدسلیمان آقای محمد لرستانی و آقای امیر صادقی برگزار شد و مقرر گردید تا مقدمات حضور این تیم در فصل آتی رقابتهای لیگ برتر خوزستان فراهم گردد. علی حاتمی مدیرعامل باشگاه استقلال با اعلام این خبر افزود: در تلاش هستیم تا با خرید امتیاز حضور در لیگ برتر استان، پس از سالها حضوری پررنگ و مقتدرانه را در این مسابقات به نمایش بگذاریم.

وی افزود: با تلاش بازیکنان و کادرفنی تیم در فصل اخیر رقابتهای لیگ یک نیز نتایج خوبی را رقم زدیم که بنابه دلایلی صعود به لیگ برتر محقق نشد اما امیدواریم تا در رقابتهای فصل پیش رو با اعتماد به جوانان و سرمایه های فوتبال شهرستان بتوانیم از اعتبار فوتبال مسجدسلیمان در رقابتهای استان دفاع کنیم.