اعتصاب دوباره رانندگان تاکسی ها در مسجدسلیمان پس از 10 ماه + تصاویر
اعتصاب دوباره رانندگان تاکسی ها در مسجدسلیمان پس از 10 ماه + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// صبح دیروز رانندگان تاکسی شهرستان مسجدسلیمان در اعتراض به آنچه که شرایط نابسامان شغلی شان بیان کردند تاکسی های خود را در میدان نمره یک متوقف کرده و دست از کار کشیدند . به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، یکی از تاکسی داران گفت : نارضایتی ما از حضور […]

سایت خبری شهر اولین ها// صبح دیروز رانندگان تاکسی شهرستان مسجدسلیمان در اعتراض به آنچه که شرایط نابسامان شغلی شان بیان کردند تاکسی های خود را در میدان نمره یک متوقف کرده و دست از کار کشیدند .

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، یکی از تاکسی داران گفت : نارضایتی ما از حضور خودروهای مسافر کش شخصی است  که در کار ما خلل ایجاد می کنند   و باعث می شوند که رانندگان تاکسی که شغلشان  مسافر کشی درون شهری است نتوانند از این راه کسب در  آمد کنند .

وی ادامه داد  : قرار بود که راهنمایی و رانندگی مانند دیگر شهرها خودروی گشتی برای جلوگیری از حضور مسافر کش های شخصی در ایستگاه تاکسی قرار دهند یا خود سازمان  تاکسیرانی خودروهای مسافرکش را ساماندهی کند  که متاسفانه هیچکدام تاکنون  انجام نشده و مشکلات تاکسی داران همچنان پابرجاست .

یکی دیگر از رانندگان تاکسی نیز گفت : مشکل ما این است که خودروهای شخصی به  دلیل ضعف های موجود  از شهرستان های  همجوار به اینجا آمده و مسافر کشی می کنند و از  طرفی هم موجب آزار و اذیت  شهروندان می شوند که اینکار موجب عدم احساس امنیت شهروندان می شود .
گفتنی است که در فروردین ماه امسال نیز  رانندگان تاکسی مسجدسلیمان بدلیل عدم رسیدگی مسئولین شهرستان به مشکلاتشان دست به اعتصاب زدند .

Taxi (1)Taxi (3)

Taxi (2)Taxi (5)