افتتاح خانه کشتی امیر قاسمی‌منجزی در مسجدسلیمان
افتتاح خانه کشتی امیر قاسمی‌منجزی در مسجدسلیمان

شهر اولین ها//خانه کشتی امیر قاسمی منجزی، ملی پوش فرنگی ایران در شهرستان مسجدسلیمان افتتاح شد. محمدامین کجباف، دبیر هیات کشتی استان در این خصوص اظهار کرد: مراسم افتتاح این خانه کشتی، شب گذشته (پنجشنبه) با حضور مسوولانی از جمله رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی […]

شهر اولین ها//خانه کشتی امیر قاسمی منجزی، ملی پوش فرنگی ایران در شهرستان مسجدسلیمان افتتاح شد.

محمدامین کجباف، دبیر هیات کشتی استان در این خصوص اظهار کرد: مراسم افتتاح این خانه کشتی، شب گذشته (پنجشنبه) با حضور مسوولانی از جمله رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد.

وی بیان کرد: در گذشته، در همین محل که اکنون یک خانه کشتی به اسم امیر قاسمی منجزی احداث شد، یک سالن تمرینی کشتی وجود داشت که تخریب و این خانه کشتی ساخته شد. هزینه های ساخت سالن تمرینی این خانه کشتی نیز توسط رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، نماینده مسجدسلیمان، رییس هیات شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تامین شده است.

دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: در حال حاضر فاز اول این خانه کشتی که سالن تمرینی است، افتتاح شد و نماینده مسجدسلیمان قول داد که فاز دوم آن که شامل ساخت سالن بدنسازی و سونا است نیز تا پایان سال ساخته شود. همچنین قرار شد بعد از این فاز سوم که طرح توسعه سالن تمرینی است، در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش سادس، امیر قاسمی منجزی ملی پوش مسجدسلیمانی حال حاضر تیم ملی کشتی فرنگی و از عنوان دارهای این رشته است.