افتتاح نهالستان سازمان های مردم نهاد محیط زیستی مسجدسلیمان + تصاویر
افتتاح نهالستان سازمان های مردم نهاد محیط زیستی مسجدسلیمان + تصاویر

عصر اولین ها// نهالستان سازمان های مردم نهاد محیط زیست و منابع طبیعی مسجدسلیمان با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولین افتتاح شد. روند آماده سازی این نهالستان طی سه ماه و با اقدام انجمن های مردم نهاد و مشارکت اداره حفاظت محیط زیست و مرکز آموزش فنی و حرفه […]

عصر اولین ها// نهالستان سازمان های مردم نهاد محیط زیست و منابع طبیعی مسجدسلیمان با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولین افتتاح شد. روند آماده سازی این نهالستان طی سه ماه و با اقدام انجمن های مردم نهاد و مشارکت اداره حفاظت محیط زیست و مرکز آموزش فنی و حرفه ای مسجدسلیمان انجام گرفت.

به گزارش عصر اولین ها، با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولین نهالستان سازمان های مردم نهاد محیط زیستی مسجدسلیمان افتتاح گردید. جهانگیر یوسفی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مسجدسلیمان ضمن قدردانی از زحمات تشکل های مردم نهاد در پیگیری و احداث نهالستان افزود: حمایت مرکز آموزش فنی و حرفه ای نیز در راستای توانمندسازی و حمایت از تشکل ها بوده و امیدواریم تا زمینه تعاملات و همکاری های مشترک در آینده فراهم گردد. مصطفی یوسفی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان نیز بیان داشت: با توجه به علاقمندی تشکل های محیط زیستی به اجرای فعالیت ها و دستور مدیرکل محترم حفاظت محیط زیست استان این نهالستان در راستای خودکفایی تشکل ها در تأمین نهال احداث شده است. ضمن این که با توجه به امکان توسعه نهالستان امیدواریم تا در آینده شاهد افزایش بهره بروری از مکان موجود جهت توسعه نهالستان باشیم.

گفتنی است شهرستان مسجدسلیمان با فعالیت شش تشکل های مردم نهاد محیط زیستی شامل دیده بان دوستداران محیط زیست، همیاران محیط زیست مسجدسلیمان، سفیران سبز محیط زیست، دوستداران آوای طبیعت کارون، بانوان طبیعت دوست آسماری و طلوع سبز مسجدسلیمان از جمله شهرستان های پیشرو در حوزه ترویج فرهنگ محیط زیست و جلب مشارکت های مردمی می باشد.