افتتاح ۵ کارگاه مهارت آموزی بازارمحور در مسجدسلیمان
افتتاح ۵ کارگاه مهارت آموزی بازارمحور در مسجدسلیمان

شهر اولین ها// با حضور دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی و عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش و فنی وحرفه ای استان خوزستان ، ساختمان جدید کارگاههای آموزشی مرکز خواهران و چند کارگاه بازارمحور مرکز فنی و حرفه ای مسجدسلیمان (برادران) افتتاح گردید. به گزارش شهر […]

شهر اولین ها// با حضور دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی و عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش و فنی وحرفه ای استان خوزستان ، ساختمان جدید کارگاههای آموزشی مرکز خواهران و چند کارگاه بازارمحور مرکز فنی و حرفه ای مسجدسلیمان (برادران) افتتاح گردید.

به گزارش شهر اولین ها، همزمان با هفته ملی مهارت در راستای توسعه آموزش‌های مهارتی متناسب بازار کار۵  کارگاه مهارت آموزی در شهرستان مسجدسلیمان افتتاح شد. عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان بیان داشت: امروز شاهد بهره برداری از ظرفیت های جدید در حوزه آموزش مسجدسلیمان بودیم ، بهسازی و توسعه کارگاه آموزش مرکز خواهران، توسعه کارگاهی و بکارگیری تجهیزات جدید در مرکز برادران مسجدسلیمان و برگزاری نشست تخصصی در حوزه ارائه سند توسعه مهارت چهار شهرستان از جمله برنامه های این سفر بوده است.

جهانگیر یوسفی رییس مرکز فنی و حرفه ای مسجدسلیمان ضمن تبریک هفته ملی مهارت اظهار داشت : این بازدیدها به مناسبت هفته ملی مهارت صورت گرفت که طی آن کارگاه مرکز خواهران در رشته های کیف و کفش، قالی بافی و فرشینه و در مرکز برادران کارگاههای: یخچال، تصفیه آب خانگی ، کشاورزی و اتومکانیک در ساختمان جدید به بهره برداری رسیدند.

در ادامه این بازدید، جلسه کارگروه آموزش و مهارت چهارشهرستان با حضور نماینده، مدیرکل، روسای مراکز فنی و حرفه ای چهار شهرستان و روسای دفاتر ارتباطات نماینده تشکیل گردید که در خصوص بحث اشتغال و مهارت آموزی بحث و تبادل نظر شد. دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی ، اندیکا و هفتکل نیز اظهار داشت : هدف از نشست کارگروه توسعه و مهارت چهارشهرستان ، تعامل بیشتر بین روسای ادارات چهار شهرستان و آشنایی بیشتر با حوزه کاری یکدیگر ، تبادل تجربه و ارائه پیشنهادات جهت رفع مشکلات موجود این حوزه در منطقه جهت توسعه آموزش و مهارت میباشد‌.

وی افزود : با توجه به اینکه به موازات نیاز امروز جامعه بشری به زندگی، آموزش نیز باید گسترش پیدا کند، درصدد هستیم با کمک مدیرکل محترم و روسای ادارات هم به صورت کمی و هم کیفی آموزش و مهارت را که نیاز اساسی حوزه انتخابیه است توسعه و گسترش دهیم.