افتخارآفرینان پارالمپیکی خوزستان و لزوم قدردانی ویژه از آنان
افتخارآفرینان پارالمپیکی خوزستان و لزوم قدردانی ویژه از آنان

عصر اولین ها// هنوز مراسمی برای تقدیر از ورزشکاران پارالمپیکی خوزستان از سوی استانداری گرفته نشده است و ورزشکاران خوزستانی چشم انتظار دریافت جوایز خود هستند. رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو برای خوزستان، یک مدال خوش‌رنگ طلا و دو نشان نقره ارزشمند در برداشت؛ هاشمیه متقیان تنها بانوی کاروان دو و میدانی ایران در این مسابقات […]

عصر اولین ها// هنوز مراسمی برای تقدیر از ورزشکاران پارالمپیکی خوزستان از سوی استانداری گرفته نشده است و ورزشکاران خوزستانی چشم انتظار دریافت جوایز خود هستند.

رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو برای خوزستان، یک مدال خوش‌رنگ طلا و دو نشان نقره ارزشمند در برداشت؛ هاشمیه متقیان تنها بانوی کاروان دو و میدانی ایران در این مسابقات در رشته پرتاب نیزه ضمن شکست رکورد موفق به کسب مدال طلا شد. همچنین در همین رشته، امان الله پاپی و صادق بیت سیاح دو نشان نقره کسب کردند.

به گزارش عصر اولین ها به نقل از ایسنا، دو هفته ای است که رقابت‌های پارالمپیک توکیو به پایان رسیده است و وزشکاران مدال آور خوزستانی که توانستند با مدال های خود دل مردم ایران و خوزستان را شاد کنند، اکنون چشم انتظار دریافت جوایز خود هستند.

در همین راستا نیز استانداری های فارس و کرمان که ورزشکاران شان موفق به مدال در توکیو شدند، با برنامه ریزی مشخص، باتوجه به محدودیت منابع ادارات کل ورزش و جوانان استان ها، با استفاده از ظرفیت صنایع و شرکت های مختلف در استان‌های‌شان، جوایز ارزنده ای برای مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی خود در نظر گرفته اند که امروز (یکشنبه) نیز مراسم تقدیر از ورزشکاران استان فارس برگزار می شود.

امید می رود استاندار جدید خوزستان نیز که در مراسم معارفه خود به ظرفیت های ورزش استان به ویژه در حوزه ورزش همگانی اشاره داشت و این مهم نشان از اطلاعات خوب او از حوزه ورزش است، هر چه زودتر با برنامه ریزی انجام شده با استفاده از ظرفیت شرکت های موجود در استان، جوایز ارزنده ای برای پارالمپیکی های خوزستان در نظر بگیرد.

بسیار بهتر است تا در تب و تاب این قهرمانی ها و مدال آوری ها هستیم، جوایز ورزشکاران خوزستانی اهدا شود تا خود را برای مدال‌آوری‌ها در مسابقات آینده با توان دوچندان آماد کنند.