فیلم مستند “شانه بلوط” در آستانه کسب عنوان اول جشنواره بهاره فیلم های مستند
فیلم مستند “شانه بلوط” در آستانه کسب عنوان اول جشنواره بهاره فیلم های مستند

سایت خبری شهر اولین ها// پریسا طاهری :فیلم مستند “شانه بلوط” در آستانه کسب عنوان بهترین فیلم مستند جشنواره نردبان شبکه مستند قرار دارد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،فیلم مستند “شانه بلوط” که به کارگردانی ابراهیم قزلی در جشنواره بهاره برنامه نردبان در شبکه مستند به نمایش درآمد که با استقبال مخاطبین […]

سایت خبری شهر اولین ها// پریسا طاهری :فیلم مستند “شانه بلوط” در آستانه کسب عنوان بهترین فیلم مستند جشنواره نردبان شبکه مستند قرار دارد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،فیلم مستند “شانه بلوط” که به کارگردانی ابراهیم قزلی در جشنواره بهاره برنامه نردبان در شبکه مستند به نمایش درآمد که با استقبال مخاطبین مواجه شد.این جشنواره فیلم های متعددی به نمایش درآمدند و از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۸۲ رأی گیری و نظرسنجی بهترین فیلم ها صورت پذیرفته و تا پایان این هفته نیز ادامه خواهد داشت.

فیلم “شانه بلوط” با موضوعیت ساخت شانه های چوبی از درخت بلوط و نوع استفاده آن در بین مردمان بختیاری تهیه و ساخته شده است و مراحل فیلمبرداری آن در شیرین بهار(شیمبار) صورت گرفت.این فیلم هم اکنون هم اکنون در جمع ۶ فیلم برتر جشنواره قرار دارد و علاقمندان به فیلم های مستند در زمینه فرهنگ بختیاری می توانند  کلمه “شانه بلوط” به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۸۲ در حمایت از این فیلم ارسال نمایند.

شایان ذکر است که ابراهیم قزلی پیش از این فیلم های کوتاه مستند و داستانی با عناوینی همچون “فراموش شدگان تاریخ” ، “زندگی را دوست دارم” ،”دو بال یک پرنده” ، “سکته مغزی” و “دلدادگان ”  را ساخته است.