افزایش بودجه تیم نفت مسجدسلیمان برای صعود به لیگ برتر
افزایش بودجه تیم نفت مسجدسلیمان برای صعود به لیگ برتر

شهر اولین ها// بودجه باشگاه نفت مسجدسلیمان برای صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران افزایش پیدا کرد. به گزارش شهر اولین ها به نقل از خوزستان اسپورت، در شرایطی که هواداران تیم نفت مسجدسلیمان نسبت به تصمیم مدیران این باشگاه در انتخاب سرمربی جدید تیم نفت اعتراضات زیادی داشته‌اند، مسئولان ورزش نفت خبر خوبی […]

شهر اولین ها// بودجه باشگاه نفت مسجدسلیمان برای صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران افزایش پیدا کرد.

به گزارش شهر اولین ها به نقل از خوزستان اسپورت، در شرایطی که هواداران تیم نفت مسجدسلیمان نسبت به تصمیم مدیران این باشگاه در انتخاب سرمربی جدید تیم نفت اعتراضات زیادی داشته‌اند، مسئولان ورزش نفت خبر خوبی برای مردم مسجدسلیمان دارند.

خبر خوب برای مسجدسلیمانی‌ها اینست که بودجه خرید بازیکن برای تیم نفت مسجدسلیمان نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد افزایش پیدا کرده است. تعیین این بودجه مناسب که بالاترین رقم بودجه باشگاه نفت طی تمام سال‌های حضور این تیم در لیگ دسته اول بوده است، همچنین با توجه به وجود امکانات اختصاصی باشگاه نفت، یک فرصت عالی پیش روی تیم زردپوش مسجدسلیمان قرار گرفته است تا به لیگ برتر صعود کند و شادی را به این شهر محروم بیاورد.

هدایت یزدی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان پس از انتصاب سهراب بختیاری‌زاده به‌عنوان سرمربی جدید این تیم اعلام کرده بود که هدف اصلی باشگاه نفت صعود به لیگ برتر کشور است.

در همین راستا، با افزایش بودجه باشگاه نفت مسجدسلیمان، به‌نظر می‌رسد که این باشگاه همه ابزارهای لازم برای تحقق اهدافش را فراهم کرده و این خبر بسیار خوبی برای هواداران پرشور فوتبال مسجدسلیمان است که برای بازگشت تیم نفت به لیگ برتر لحظه‌شماری می‌کنند.