اقدام ارزشمند بانوان فعال محیط زیست در آگاهی بخشی به شهروندان و فرهنگ‌ سازی زیست محیطی +تصاویر
اقدام ارزشمند بانوان فعال محیط زیست در آگاهی بخشی به شهروندان و فرهنگ‌ سازی زیست محیطی +تصاویر

شهر اولین‌ها // عصر روز گذشته جشنواره غذا و صنایع دستی مددجویان بهزیستی مسجدسلیمان در حالی پایان یافت که اقدام شایسته و ارزشمند بانوان فعال محیط زیست شهر اولین ها در فرهنگ سازی زیست محیطی و آگاهی بخشی به شهروندان این جشنواره را تحت تاثیر قرار داد. به گزارش شهر اولین ها، جمعی از اعضای انجمن […]

شهر اولین‌ها // عصر روز گذشته جشنواره غذا و صنایع دستی مددجویان بهزیستی مسجدسلیمان در حالی پایان یافت که اقدام شایسته و ارزشمند بانوان فعال محیط زیست شهر اولین ها در فرهنگ سازی زیست محیطی و آگاهی بخشی به شهروندان این جشنواره را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش شهر اولین ها، جمعی از اعضای انجمن بانوان محیط زیست آسماری همسو با سایر فعالین محیط زیست مسجدسلیمان ضمن شرکت در جشنواره غذا و صنایع دستی که در پارک گل نرگس برگزار شد، دیدارهای چهره به چهره با شهروندان و خانواده ها را با هدف آگاهی بخشی زیست محیطی و ارتقا دانش عموم در این زمینه صورت دادند. تاکید برمدیریت صحیح پسماندهای خانگی و تفکیک زباله و احترام به طبیعت و محیط زیست از جمله موارد آموزشی این انجمن بود که باتوزیع کیسه زباله در میان شرکت کنندگان در جشنواره همراه شد.
بدون شک باتوجه به نقش مهم و تاثیرگذار بانوان در مشارکتهای اجتماعی این اقدام انجمن بانوان محیط زیست آسماری آغازگر مسیر آموزش جوامع محلی و فرهنگ سازی زیست محیطی خواهد بود تا شاهد بهبود وضعیت محیط زیست شهری و اماکن عمومی باشیم.