اقدمات قابل تقدیر شهردار شیبان/اختصاص ۴۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری شیبان /پرداخت حقوق های معوق/اضافه کردن ماشین آلات خدمات شهری
اقدمات قابل تقدیر شهردار شیبان/اختصاص ۴۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری شیبان /پرداخت حقوق های معوق/اضافه کردن ماشین آلات خدمات شهری
شهردار شیبان گفت: با رایزنی های صورت گرفته ۴۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری اختصاص می یابد.

شهردار شیبان گفت: با رایزنی های صورت گرفته ۴۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری اختصاص می یابد.
 
جواد باوی در گفت و گو با خبرنگار خوزنما اظهار کرد: در سال گذشته با انجام مناقصه روکش آسفالت به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال و همچنین تعیین پیمانکار، طی مراحل اداری ۱۸۰ تن قیر رایگان اختصاص یافت.

وی افزود: در همین راستا لکه گیری آسفالت بلوار اصلی شهر شیبان هم اکنون در حال انجام است.

باوی در ادامه بیان کرد: امسال با رایزنی های با مسئولان استان خوزستان و کشور مقرر شد که حدود ۴۰۰ تن قیر رایگان و دوبرابر نسبت به سال گذشته به شهرداری شیبان اختصاص یابد.

شهردار شیبان در خصوص حقوق و مزایای کارگران و کارمندان این شهرداری افزود: دو حقوق معوقعه شهرداری شیبان در دو ماهه اول سال جاری که موجب اعتراض برخی از کارمندان و کارگران شده بود، پرداخت شد.

وی همچنین از کاهش بدهی های این شهرداری خبر داد و گفت: شهرداری شیبان توانست بدهی های خود را که از سال های گذشته باقی مانده بود را از مبلغ ۱۱۵میلیارد ریال به ۵۶ میلیارد ریال تغییر دهد.

وی ادامه داد: همچنین ۲۵ میلیارد ریال در این شهرداری جهت اجرای پروژه ها، فعالیت های عمرانی، ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات شهری و فضای سبز شهری طی سه ماه سال جاری محقق شد.

شهردار شیبان با اشاره به اینکه تهیه یک دستگاه ماشین حمل زباله و تعمیر یک دستگاه ماشین فان در این شهرداری خبر داد و افزود: در راستای جمع آوری زباله که در حال حاضر با تراکتور انجام می شود یک دستگاه ماشین که به صورت مکانیزم جمع آوری زباله انجام می دهد با هزینه ۲۵۰ میلیون تومان به ناوگان شهرداری شیبان اضافه شد.

وی عنوان کرد: انجام مناقصه و تعیین پیمانکار پروژه ۱۳۰۰ متری انتقال آب سطحی در سامانه شفاف ستاد ایران در روزهای گذشته اعلام و با اجرای این پروژه آب سطحی شهر شیبان از منطقه خیط الروس و تا انتهای اتوبان امام حسن مجتبی (ع) و با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال انجام می شود.

وی در ادامه افزود: با اجرای این پروژه یکی از مشکلات این شهر که فاضلاب و آب های سطحی است، رفع خواهد شد.

وی در پایان گفت: دیگر برنامه ها شهرداری شیبان در سه ماه سال جاری انجام؛ مراسمات فرهنگی، هنری، ملی و مذهبی، مراسم استقبال مهمانان نوروزی جشن عیدانه، برگزاری مراسم و جشن چند هزار نفری ولادت امام حسن مجتبی (با عنوان گرگیعان)، برگزاری مراسم معایده بزرگ عید سعید فطرو دیگر برنامه ها توسط این شهرداری اجرا شد.