امام جمعه مسجدسلیمان: نداری‌ها و کاستی‌های این شهر کم نیست
امام جمعه مسجدسلیمان: نداری‌ها و کاستی‌های این شهر کم نیست

شهر اولین ها//امام جمعه مسجدسلیمان گفت: نداری‌ها و کاستی‌ها در این شهر کم نیست به گزارش ایسنا ، حجت‌الاسلام امینی در همایش گرامیداشت سالروز اکتشاف نفت که شامگاه گذشته، ۱۰ خردادماه در مسجدسلیمان برگزار شد، اظهار کرد: زمانی در این شهر کنگره مسجدسلیمان بدون نفت برگزار کردند که ناامیدی عجیبی ایجاد کرد. حالا خوشحالم که […]

شهر اولین ها//امام جمعه مسجدسلیمان گفت: نداری‌ها و کاستی‌ها در این شهر کم نیست

به گزارش ایسنا ، حجت‌الاسلام امینی در همایش گرامیداشت سالروز اکتشاف نفت که شامگاه گذشته، ۱۰ خردادماه در مسجدسلیمان برگزار شد، اظهار کرد: زمانی در این شهر کنگره مسجدسلیمان بدون نفت برگزار کردند که ناامیدی عجیبی ایجاد کرد. حالا خوشحالم که مسجدسلیمان با نفت را داریم، آن هم بالای میلیاردها بشکه که می‌توان از آن استخراج کرد.

وی افزود: این اجلاس پیام ملی دارد و آن هم این است که مسجدسلیمان یک سند عینی است برای دوری جستن از اقتصاد تک محصولی. مسجدسلیمان شهر هزار گره کور است اما با این حال شهر هزار شهید هم می‌باشد و البته سرداران شهیدی مثل علیمردان خان بختیاری و شهید بهنام محمدی را هم داریم.

امینی بیان کرد: با تمام این مشکلات همگرایی خوبی میان مردم وجود دارد که بخشی از آن را مدیون نماینده و فرماندار گرامی هستیم.

نفت به مسئولیت اجتماعی خود بهتر عمل کند 

گرویی فرماندار مسجدسلیمان، نیز ضمن تبریک حماسه ۲۹ اردیبهشت در این همایش اظهار کرد: از همه کسانی که در این حماسه بی‌نظیر که باعث تقویت نظام وانقلاب شد، شرکت کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: روز اکتشاف نفت روزی است که باید از نقاط ضعف و قوت آن استفاده بهینه کرد.

گورویی گفت: حواسمان باشد به نوعی رفتار نکنیم که شهرهای جدید نفتی وقتی به مسجدسلیمان نگاه می‌کنند از این هراس داشته باشند که مبادا سرنوشتشان مثل مسجدسلیمان شود.

وی با تقدیر از اقدامات نفت در مسجدسلیمان گفت: اگرچه نفت اقدامات خوبی در این شهرستان انجام داده است، اما انتظار داریم نفت به مسئولیت اجتماعی خودش بهتر عمل کند تا ان‌شاءالله شاهد مسجدسلیمانی آباد و پر نشاط باشیم.