امیدوارم کارهای ضروری با اولویت پروژه های زیر ساختی را با سرعت عمل مناسب اجرا نماییم
امیدوارم کارهای ضروری با اولویت پروژه های زیر ساختی را با سرعت عمل مناسب اجرا نماییم
مصطفی احمدی مدبرشرکت توزیع نیروی برق مسجدسلیمان در خصوص مسایل توزیع برق شهرستان توضیحاتی ارایه نمود.

عصر اولین ها// مصطفی احمدی مدبرشرکت توزیع نیروی برق مسجدسلیمان در خصوص مسایل توزیع برق شهرستان توضیحاتی ارایه نمود.

وی گفت:متاسفانه به دلیل اشکال بوجود آمده در شبکه های انتقال در اثر توفان اخیر با مشکل ضعف ولتاژ برق مواجه شدیم که با اقدامات شرکت برق منطقه ای کیفیت ولتاژ بیشتر مناطق شهرستان در حد نرمال است و سایر مناطق را نیز در حال پیگیری هستیم . در برخی نقاط مانند نمره چهل ، هفده شهریور ، چاه نفتی و خیابان حنیف نژاد که به دلیل تکمیل شدن ظرفیت خطوط موجود با ضعف ولتاژ مواجه شده با تکمیل خطوط جدیدی که از ایستگاه تا منطقه نمره چهل احداث شده این مشکل مرتفع خواهد شد . در این زمینه طی سه ماه گذشته پروژه از ۱۵ درصد به ۱۰۰ درصد رسیده و منتظر اعمال خاموشی روی چند منطقه از شهرستان هستیم تا برق این مناطق را به خط جدید منتقل کنیم .

موضوع دیگری که در فضای مجازی عزیزان به آن پرداخته اند بحث روشنایی معابر هست که از بدو حضور بنده در دستورکار داشتم و پیشرفت خوبی داشتیم که با مواجه شدن با موج گرما سرعت عمل پایین آمد و پس از آن به دلیل شرایط بحرانی ناشی از توفان و ضعف ولتاژ شبکه سراسری کار تعمیرات روشنایی متوقف گردید ‌و علاوه بر اشکالات روشنایی مناطق قبلی با خرابی روشنایی مناطقی که در اثر توفان و ضعف ولتاژ آسیب دیده اند نیز مواجه هستیم .
تجهیزات مورد نیاز به اندازه مکفی خریداری شده و مجددا انجام تعمیرات روشنایی از سر گرفته شده و امیدوارم بتوانیم این روند را تا نرمال شدن روشنایی کل شهرستان دنبال کنیم . برای مواردی که به دلیل سرقت بخصوص در بلوارهای نفتک ، شیخ مندنی هم برنامه ریزی شده و در دستورکار قرار دارند .
موضوع دیگر بحث تعویض پایه های فرسوده و ترانس های معیوب هست که اصلاح این موارد مستلزم اعمال خاموشی روی خطوط می باشد که پس از اتمام فصل تابستان با جدیدیت شروع خواهند شد .
بطور کلی اعتبارات خوبی در حوزه توزیع برق شهرستان مصوب کرده ایم و امیدوارم بتوانیم کارهای ضروری را با اولویت پروژه های زیر ساختی با سرعت عمل مناسب اجرا نماییم .