امید اهالی شهر اولین ها به نماینده ای از  جنس ” امید ” / علی عسکرظاهری در دور دوم هم اول ماند …
امید اهالی شهر اولین ها به نماینده ای از  جنس ” امید ” / علی عسکرظاهری در دور دوم هم اول ماند …

سایت خبری شهر اولین ها// دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا سرانجام به پایان رسید و علی عسکر ظاهری عبده وند با کسب اکثریت آرا به مجلس راه یافت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، با پایان یافتن مهلت اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی […]

سایت خبری شهر اولین ها// دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا سرانجام به پایان رسید و علی عسکر ظاهری عبده وند با کسب اکثریت آرا به مجلس راه یافت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، با پایان یافتن مهلت اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان شمارش آرا صورت گرفت که در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان،لالی، هفتکل و اندیکا نتیجه نهایی شمارش آرا بدین شرح می باشد :

1- علی عسکر ظاهری عبده وند  45522 رأی

2- علیرضا ورناصری قندعلی   36671 رأی

بدین ترتیب علی عسکرظاهری عبده وند 59 ساله ذهمین نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی خواهد بود. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و از مدیران خوزستان در سال های نه چندان دور بوده است. او مسولیت های مختلفی بعهده داشته که از آن جمله می توان به مدیریت عاملی هلال احمر استان و مدیرکلی بهزیستی خوزستان اشاره نمود. دیدگاههای او نزدیک به دولت روحانی است و هوادارانش وی را یک مدیر تکنوکرات می دانند.ضمن اینکه می توان یکی از دلایل عمده پیروزی ظاهری در انتخابات حمایت اصلاح طلبان خوزستان از وی دانست و در واقع ظاهری کاندیدای این جریان سیاسی در انتخابات اخیر بوده است.