انتخاب کشتی گیر مسجدسلیمانی برای حضور در رقابتهای گزینشی المپیک
انتخاب کشتی گیر مسجدسلیمانی برای حضور در رقابتهای گزینشی المپیک

سایت خبری شهر اولین ها//با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، امیر قاسمی منجزی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، در رقابتهای گزینشی مغولستان شرکت خواهد کرد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از مهر، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این مطلب افزود: به این ترتیب حمید سوریان در […]

سایت خبری شهر اولین ها//با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، امیر قاسمی منجزی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، در رقابتهای گزینشی مغولستان شرکت خواهد کرد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از مهر، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این مطلب افزود: به این ترتیب حمید سوریان در وزن ۵۹ کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم روز ۳ اردیبهشت ماه در رقابتهای گزینشی مغولستان شرکت می کنند تا در صورت قرار گرفتن بین ۳ نفر برتر، مجوز حضور در المپیک ۲۰۱۶ برزیل را کسب کنند.

پیش از این قرار بود بشیر باباجانزاده راهی رقابتهای گزینشی مغولستان شود که با تصمیم کادر فنی،‌ وی جای خود را به قاسمی منجزی داد.

پس از رقابتهای گزینشی مغولستان، دو هفته بعد مسابقات گزینشی ترکیه به عنوان آخرین مرحله گزینشی در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود که نفرات فینالیست این رقابتها مجوز حضور در المپیک را بدست می آورند.