انعقاد قرارداد راه اندازی خط تولید بیلت در کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان با شرکت اروپایی +تصاویر
انعقاد قرارداد راه اندازی خط تولید بیلت در کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان با شرکت اروپایی +تصاویر

شهر اولین ها//قرارداد شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان (آلومینیوم مسجدسلیمان) با شرکت اتریشی برای واردات تکنولوژی وماشین آلات خط تولید بیلت آلومینیوم نهایی شد. سید عباس حسینی مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان با تائید این خبر به خبرنگار ما گفت:مذاکرات اولیه باشرکت اروپایی انجام شده بود و امروز قرار داد انتقال این تکنولوژی بمنظور استفاده در […]

شهر اولین ها//قرارداد شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان (آلومینیوم مسجدسلیمان) با شرکت اتریشی برای واردات تکنولوژی وماشین آلات خط تولید بیلت آلومینیوم نهایی شد.

سید عباس حسینی مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان با تائید این خبر به خبرنگار ما گفت:مذاکرات اولیه باشرکت اروپایی انجام شده بود و امروز قرار داد انتقال این تکنولوژی بمنظور استفاده در فاز دوم کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان منعقد و نهایی گردید.
وی افزود: در حال حاضرخط تولید استاندارد بیلت و شمش آلیاژی در کشور وجود ندارد و برای اولین بار شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان موفق به بهره مندی از این خط تولید در کشور خواهد شد.
حسینی تصریح کرد:خط تولید محصول کاملا اروپایی  و محصول تولیدی از لحاظ کیفیت قابل رقابت با نمونه های خارجی بوده و می توانیم محصول تولیدی را به خارج ازکشور صادر نمائیم.
مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان با گلایه مندی از برخی مشکلات ایجاد شده در روند اختصاص زمین مورد نیاز به کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان عنوان داشت:امیدواریم مشکل تامین  زمین برای اجرای فاز دوم کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان برطرف شود که در اینصورت می توانیم در سال آینده خط تولید بیلت آلومینیوم را در مسجدسلیمان اجرایی کنیم./آسماری