انهدام باند سارقین طلافروشی شهرستان مسجدسلیمان تحت پوشش مامورین دولتی در کمتر از ۲۰ روز
انهدام باند سارقین طلافروشی شهرستان مسجدسلیمان تحت پوشش مامورین دولتی در کمتر از ۲۰ روز

شهر اولین ها//فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ارز انهدام باند سارقین طلافروشی تحت پوشش مأمورین در این شهرستان خبر داد. به گزارش شهر اولین ها، سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا فروشی تحت عنوان مامورین دولتی در مسجدسلیمان به میزان ۹ کیلوگرم برابر ادعای […]

شهر اولین ها//فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ارز انهدام باند سارقین طلافروشی تحت پوشش مأمورین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شهر اولین ها، سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا فروشی تحت عنوان مامورین دولتی در مسجدسلیمان به میزان ۹ کیلوگرم برابر ادعای شاکی، مراتب شناسایی و دستگیری سارقین به صورت ویژه در دستور کار مأمورین پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: به محض وقوع سرقت قرارگاه مبارزه با سرقت تشکیل و تیمی ویژه از مامورین زبده در راستای شناسایی و دستگیری متهمین تشکیل گردیدند.

وی ادامه داد: با تلاش مأمورین و کارشناسان پلیس آگاهی تحت مدیریت فرمانده انتظامی شهرستان، هویت متهمین که سه نفر از سارقین سابقه دار بودند کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و سپس با اقدامات فنی و علمی صورت گرفته محل اختفای دو تن از سارقین در یکی از شهرستان های مرکز کشور شناسایی و در یک عملیات متهورانه و ضرب العجل پلیسی هر دو نفر به همراه احدی از معاونین جرم دستگیر و به همراه خودروی پژو ۴۰۵ مورد استفاده در سرقت به مسجدسلیمان دلالت شدند. سارقین دستگیر شده پس از انتقال به صورت ویژه توسط فرمانده انتظامی شهرستان مورد بازجویی فنی و علمی قرار گرفتند و نهایتاً به بزه انتسابی خود و یک فقره سرقت طلا فروشی در شهرستان یزد با همین روش معترف شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: طی تحقیقات به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس آگاهی محل اختفای متهم سوم در یکی از شهرستان های شمال غرب کشور شناسایی و در یک اقدام عملیاتی و غافلگیرانه پلیسی این متهم نیز دستگیر گردید. در این راستا و طی بررسی به عمل آمده تعداد ۴ نفر دیگر از مالخران و معاونین جرم و اخفا کنندگان اموال مسرقه دستگیر و مقدار ۴ کیلو و ۲۵۷ گرم طلا، ۱۴۴ سکه پارسیان در اوزان مختلف و اقلامی همچون دو دستگاه بی سیم دستی، یک عدد شوکر الکترونیکی، دو عدد کارت جعلی شناسایی تحت عنوان مأمور، دو رشته دستنبند یک بار مصرف و مبلغ ۴ میلیارد و هفتصد میلیون ریال، حاصل از فروش طلاهای مسروقه که در حساب های آن ها نگهداری شده بود کشف و با هماهنگی قضایی حساب ها مسدود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان ساخت: شهروندان گرامی بالاخص صاحبان صنوف ضمن رعایت اصول ایمنی و استفاده از تجهیزات ایمنی و توجه به آموزش ها و تذکرات پلیس، هر نوع موارد مشکوک و یا پارک خودروهای فاقد پلاک و تردد بی هدف در اطراف واحد تجاری خود را سریعاً با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.