اهدای تبلت به تعدادی از دانش آموزان نخبه نیازمند خوزستانی
اهدای تبلت به تعدادی از دانش آموزان نخبه نیازمند خوزستانی

عصر اولین ها// شیبه از اهدای ۳۶ دستگاه تبلت توسط بانک سینا به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان خبر داد و گفت: تاکنون هشت هزار تبلت بین دانش آموزان تحت حمایت توزیع شده است. به گزارش عصر اولین ها به نقل از شبستان، «جمال شیبه» در مراسم اهدای ۳۶ دستگاه تبلت به همت […]

عصر اولین ها// شیبه از اهدای ۳۶ دستگاه تبلت توسط بانک سینا به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان خبر داد و گفت: تاکنون هشت هزار تبلت بین دانش آموزان تحت حمایت توزیع شده است.

به گزارش عصر اولین ها به نقل از شبستان، «جمال شیبه» در مراسم اهدای ۳۶ دستگاه تبلت به همت بانک سینا به دانش آموزان نیازمند مناطق محروم اظهار کرد: تاکنون هشت هزار تبلت بین دانش آموزان تحت حمایت توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان با اشاره به جمعیت دانش آموزان و دانشجویام تحت حمایت کمیته امداد استان افزود: حدود ۵۰ هزار دانش آموز مستقیم و غیرمستقیم تحت حمایت در استان هستند که در طول سال از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

وی با تأکید بر تغییر شرایط تحصیل ناشی از شیوع کرونا و ایجاد بستر آموزش مجازی عنوان کرد: یکی از دغدغه های کمیته امداد موضوع فراهم آوردن امکانات برای تحصیل دانش آموزان در این بستر بود که تا کنون با کمک خیّرین توانستیم اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

شیبه پایش خانواده های دارای دانش آموز نیازمند به تبلت و گوشی هوشمند را گام اول در این راستا برشمرد و اضافه کرد: در این مسیر توانستیم با مشارکت خیّرین حمایت های مختلف را برای این عزیزان انجام دهیم.

وی خاطر نشان کرد: نزدیک شدن فصل امتحانات اولویت مناطق کم برخوردار و خانواده هایی است که هیچ کدام از افراد آن خانواده دستگاه هوشمندی ندارند.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان ابراز کرد: با شروع بیماری کرونا و عدم دسترسی دانش آموزان نیازمند به تبلت و گوشی هوشمند، امداد با همت فعالان مراکز نیکوکاری خیرین و سازمان ها تعداد هشت هزار تبلت را به این عزیزان اهدا کردند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد یک نهاد واسطه بین خیرین و افراد کم برخوردار است یاد آور شد: امداد به تناسب شرایط جامعه همواره در کنار مردم و در خدمت به مردم حضور برجسته و موثری داشته است.