اهواز، روی لبه خاموشی‌های تابستانی
اهواز، روی لبه خاموشی‌های تابستانی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با توجه به کاهش چشمگیر تولید برق در نیروگاه‌های برق‌آبی، تابستان سختی از نظر توزیع برق پیش رو داریم. حسن کریمی در خصوص وضعیت مصرف برق در اهواز اظهار کرد: با توجه به کاهش چشمگیر تولید برق در نیروگاه‌های برق‌آبی، تابستان سختی از نظر توزیع برق پیش رو […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با توجه به کاهش چشمگیر تولید برق در نیروگاه‌های برق‌آبی، تابستان سختی از نظر توزیع برق پیش رو داریم.

حسن کریمی در خصوص وضعیت مصرف برق در اهواز اظهار کرد: با توجه به کاهش چشمگیر تولید برق در نیروگاه‌های برق‌آبی، تابستان سختی از نظر توزیع برق پیش رو داریم.

وی افزود: میزان مصرف برق در اهواز روند رو به رشدی دارد و با توجه افزایش دما، در روزها و ماه‌های آینده نیز شاهد افزایش بیشتر مصرف برق در اهواز خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با توجه به شرایط تنش آبی در خوزستان و افزایش دمای هوا و همچنین رشد میزان مصرف برق در اهواز، احتمال خاموشی وجود دارد که البته می‌توانیم با همکاری مردم، این مساله مدیریت کنیم.

کریمی عنوان کرد: شهروندان اهوازی می‌توانند با خاموش کردن لوازم غیرضروری و بهره‌گیری از توصیه‌های کارشناسان، به منظور جلوگیری از اعمال خاموشی برنامه‌ریزی شده ناخواسته ناشی از کمبود تولید، همکار و همراه صنعت برق باشند.

  • منبع خبر : ایسنا