اولین اتوبوس تفریحی-توریستی استان در مسجدسلیمان راه اندازی خواهد شد +تصاویر
اولین اتوبوس تفریحی-توریستی استان در مسجدسلیمان راه اندازی خواهد شد +تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// اولین اتوبوس تفریحی-توریستی روباز استان خوزستان در مسجدسلیمان و به همت فعالین زیست محیطی این شهرستان راه اندازی خواهد شد. این اتوبوس با هدف انتقال گردشگران به مناطق دیدنی و گردشگری مسجدسلیمان راه اندازی می شود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، بهسازی و راه اندازی اتوبوس تفریحی-گردشگری مسجدسلیمان […]

سایت خبری شهر اولین ها// اولین اتوبوس تفریحی-توریستی روباز استان خوزستان در مسجدسلیمان و به همت فعالین زیست محیطی این شهرستان راه اندازی خواهد شد. این اتوبوس با هدف انتقال گردشگران به مناطق دیدنی و گردشگری مسجدسلیمان راه اندازی می شود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، بهسازی و راه اندازی اتوبوس تفریحی-گردشگری مسجدسلیمان از چندی پیش و به همت انجمن نگین ایران زاگرس آغاز گردیده تا حمل و نقل گردشگران به اماکن دیدنی و گردشگری شهرستان به شکلی خاص و جالب توجه صورت پذیرد. این برنامه با پیگیری های مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان در حال انجام است که یکدستگاه اتوبوس از سالها قبل بدین منظور در نظر گرفته شده بود اما بعلت نقص فنی و مشکلات عدیده مالی امکان راه اندازی آن تاکنون میسر نبوده اما پیگیری های متولیان امر موجب شروع عملیات تکمیل و بهسازی این اتوبوس شده است.

انجمن نگین ایران زاگرس نیز کارگروه فنی و طراحی جهت پیگیری رفع نواقص فنی و نقاشی و رنگ آمیزی اتوبوس مذکور را تشکیل داده است تا پس از انجام مراحل و تکمیل آن اتوبوس تفریحی-توریستی شهرستان مورد بهره برداری قرار گیرد.

گفتنی است که اتوبوس هایی با این گونه کاربری در سایر استانهای کشور نیز در حال بهره برداری می باشد اما این اتوبوس جزو معدود اتوبوسهای روباز کشور می باشد که برای اولین بار نیز در استان خوزستان به بهره برداری خواهد رسید.

IMG-20160417-WA0009IMG-20160417-WA0010

IMG-20160417-WA0011IMG-20160417-WA0012