اولین شکست نفتی ها با سهراب بختیاری زاده در یک دیدار تدارکاتی رقم خورد
اولین شکست نفتی ها با سهراب بختیاری زاده در یک دیدار تدارکاتی رقم خورد

شهر اولین ها// دیدار تدارکاتی تیم‎های فوتبال صنعت‎نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان به‎سود تیم میزبان خاتمه یافت.در انی دیدار که عصر امروز برگزار شد آبادنی ها با یک گل شاگردان بختیاری زاده را با شکست بدرقه کردند. به گزارش شهر اولین ها، تیم‎های فوتبال صنعت‎نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان بعدازظهر امروز در یک مسابقه دوستانه […]

شهر اولین ها// دیدار تدارکاتی تیم‎های فوتبال صنعت‎نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان به‎سود تیم میزبان خاتمه یافت.در انی دیدار که عصر امروز برگزار شد آبادنی ها با یک گل شاگردان بختیاری زاده را با شکست بدرقه کردند.

به گزارش شهر اولین ها، تیم‎های فوتبال صنعت‎نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان بعدازظهر امروز در یک مسابقه دوستانه در ورزشگاه تختی آبادان برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به‎سود شاگردان دست‎نشان به پایان رسید. محمدزبیر نیک‎نفس تک گل این مسابقه را وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کرد. نادر دست نشان که تیمش را برای حضور در رقابتهای لیگ برتر آماده می کند در این دیدار از اکثر بازیکنان ثابت خود بهره برد .

سهراب بختیاری زاده نیز در این دیدار یوسف بهزادی ،اتابک نمازی،میلاد شیخی سلیمانی،فرشید لک،ایوب طاهری،ستار دراجی، سجاد موسوی،علی کیانی فر ،امین جهان کهن، رضا نبی زاده و علیرضا خسروی را به میدان فرستاد و علیرغم خلق موقعیتهایی بر روی دروازه همنام آبادانی خود در گلزنی ناکام ماندند تا اولین شکست زردپوشان در یک دیدار تدارکاتی رقم بخورد.

گفتنی است که طی سالهای اخیر عمده مصاف دو تیم در رقابتهای رسمی و دوستانه با تساوی خاتمه یافته بود.