ایجاد اتحاد آسیایی آفریقایی علیه صهیونیست و آمریکا
ایجاد اتحاد آسیایی آفریقایی علیه صهیونیست و آمریکا

دولتها و ملتهای آسیایی و آفریقایی باید خطر صهیونیست را درک کنند تا به یک تعامل و نقطه نظر واحد برسند، تا بشود علیه صهیونیست در سازمان ملل و هم در عرصه سیاسی و دیپلماسی متحد عمل کنند. همینطور که آمریکا وزیر امور خارجه اش را به سفرهای دوره ای می فرستد تا دولتها را […]

دولتها و ملتهای آسیایی و آفریقایی باید خطر صهیونیست را درک کنند تا به یک تعامل و نقطه نظر واحد برسند، تا بشود علیه صهیونیست در سازمان ملل و هم در عرصه سیاسی و دیپلماسی متحد عمل کنند. همینطور که آمریکا وزیر امور خارجه اش را به سفرهای دوره ای می فرستد تا دولتها را علیه ایران با خودش متحد کند.

ایران هم باید سعی کند کشورهای غیر متعهد و اتحادیه شانگهای و اتحادیه اوراسیا و قاره آسیا و افریقا را علیه صهیونیست و آمریکا متحد نموده و اهداف استعماری آمریکا و همینطور اشغالگری و کشورگشایی صهیونیست را برای دنیا به اثبات برساند و یک اتحاد عمومی و واحدی را بین کشورهای اسلامی و سایر کشورهای آسیایی و آفریقایی علیه صهیونیست و آمریکا شکل دهد.

حرکت های سیاسی، دیپلماسی، شبیخون فرهنگی، توطئه ها، تحریم ها و….آمریکا و صهیونیست و حامی و متحد آنها یعنی اروپا علیه ایران همه اش ناجوانمردانه، غیرقانونی و خلاف واقع و حقوق بشری است. اما ایران باید جوانمردانه در مقابل آنها بایستد، همانطوری که ایستاده است و با دیپلماسی قوی آنها را از پای در آورد. وزیر امور خارجه ایران، سفرای ایران، کارداران و رایزنان فرهنگی و اقتصادی ایران باید افراد بسیار قوی و فعال فعال مایشاع و قاطعی باشند تا بتوانند در عرصه بین المللی آمریکا و صهیونیست و همینطور اروپا را به زانو در آورند.

والسلام

دکتر شیخ رحیم حبیب الهی
فعال سیاسی اجتماعی