ایجاد شعب بانک در اندیکا با پیگیری معاون اول رئیس جمهور + تصویر مصوبه
ایجاد شعب بانک در اندیکا با پیگیری معاون اول رئیس جمهور + تصویر مصوبه

پیگیری های علیرضا ورناصری در خصوص بازگشایی بانک ملی شعبه چشمه علی نتیجه بخش نبود

عصر اولین ها// پیرو مصوبه شماره ۸۸۵۶۸ مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ دولت در خصوص استقرار دو بانک ملی و سینا در شهرستان اندیکا، این موضوع انجام گرفت تا بخش عمده ای از مشکلات ساکنین مناطق اندیکا مرتفع گردد.

به گزارش عصر اولین ها، پیرو مصوبه شماره ۸۸۵۶۸ مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ دولت در خصوص استقرار دو بانک ملی و سینا در شهرستان اندیکا، این موضوع انجام گرفت تا بخش عمده ای از مشکلات ساکنین مناطق اندیکا مرتفع گردد. هر چند این موضوع پیرو پیگیری های بی وقفه علیرضا ورناصری اعلام شده و معاون اول رئیس جمهور نامی برده نشده است. با این حال در نامه دفتر مخبر معاون اول رئیس جمهور به جمعی از وزیران تصمیمات جلسه مسائل مربوط به شهرستان های اندیکا و کوهرنگ اعلام شده و حتی در رونوشت نامه نیز موسوی امام جمعه اندیکا اشاره شده اما نامی از نماینده مردم شهرستان برده نشده است.

از سوی دیگر بیش از سه ماه از تعطیلی بانک ملی شعبه چشمه علی می گذرد و گفته شد طی پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار مسجدسلیمان از سوی مدیریت شعب بانک ملی استان خوزستان قول مساعد داده شد تا پایان هفته خدمت رسانی دستگاه های خودپرداز آغاز شود و فعالیت مجدد شعبه بانک ملی در چشمه علی در هفته های آینده از سر گرفته شود. با این حال همچنان خبری از تحقق این وعده نیست و بازگشایی بانک ملی شعبه مذکور در هاله ای از ابهام قرار دارد.