اینفوگرافی تقابل نفت مسجدسلیمان -ماشین سازی تبریز
اینفوگرافی تقابل نفت مسجدسلیمان -ماشین سازی تبریز

سایت خبری شهر اولین ها// ایمان کاهکش : دو تیم فوتبال ماشین سازی تبریز و نفت مسجدسلیمان در حالی فردا در چهارچوب اولین هفته رقابتهای لیگ آزادگان در فصل جدید به مصاف هم خواهند رفت که نفتی ها ۱۶۴۷ روز است که موفق به شکست سبزجامگان تبریزی نشده اند. به گزارش سایت خبری شهر اولین […]

سایت خبری شهر اولین ها// ایمان کاهکش : دو تیم فوتبال ماشین سازی تبریز و نفت مسجدسلیمان در حالی فردا در چهارچوب اولین هفته رقابتهای لیگ آزادگان در فصل جدید به مصاف هم خواهند رفت که نفتی ها ۱۶۴۷ روز است که موفق به شکست سبزجامگان تبریزی نشده اند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،دو تیم نفت مسجدسلیمان و ماشین سازی تبریز تاکنون هشت بار در تاریخ رقابتهای لیگ دسته اول کشور مقابل یکدیگر صف آرایی کرده اند که سهم نفتی ها ۴ برد و دو شکست بوده است. نکات جالب و خواندنی این دیدارها بدین شرح می باشند ک

  • دو تیم پس از ۴۸۲ روز در حالی بار دیگر مقابل یکدیگر قرار می گیرند که آخرین بار دیدار دو تیمروز ۲۱ فروردین ۹۵ در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی به مصاف هم رفتند که نفتی ها دو بر یک مغلوب میهمان خود شدند.
  • آخرین برد نفتی ها مقابل ماشین سازی به روز ۱۲ بهمن ماه ۹۱ باز می گردد که جدال دو تیم در ورزشگاه تختی تبریز با پیروزی یک بر صفر نفتی ها خاتمه یافت.از آن تاریخ حدود ۱۶۴۷ روز می گذرد…
  • محمود فکری سرمربی فعلی نفت مسجدسلیمان اولین تجربه حضور مقابل ماشین سازی را خواهد داشت.ضمن اینکه فرزاد حافظی با دو شکست ناکام ترین سرمربی نفت در تقابل با تبریزی ها بوده است.
  • علاوه بر حافظی، سیاوش بختیاری زاده دوبار (یک برد- یک تساوی ) ، داریوش یزدی (یک تساوی) ،زوران اسمیلسکی و مجید باقری نیا (یک برد) سابقه حضور مقابل ماشین سازی بعنوان سرمربی تیم نفت را داشته اند.
  • در سالهای اخیر تیم نفت همواره در دور رفت مسابقات میزبان ماشین سازی بوده و در این فصل نیز نفتی ها در دور رفت میزبان حریف تبریزی خود هستند.همچنین دیدار فردا اولین تقابل دو تیم در مردادماه خواهد بود.
  • در چهار دیدار قبلی دو تیم در مسجدسلیمان سه پیروزی و یک شکست برای نفت مسجدسلیمان به ثبت رسیده است.ضمن اینکه نفت در خانه ۹ گل وارد دروازه حریف خود نموده و تنها ۴ گل را دریافت کرده است.
  • فرزاد محمدی که سالها با پیراهن نفت مسجدسلیمان گلهای زیادی را در لیگ یک بثمر رسانده ، با دوگلی که وارد دروازه ماشین سازی نموده بهترین گلزن دیدارهای رودر رو می باشد.
  • سایر گلزنان نفت در دیدارهای مقابل ماشین سازی عبارتند از : بهرام احمدی- فرشید علیزاده-حمزه حدادی-یعقوب سلحشور-حسین مالکی-همایون گراوند-رضا درویشی-عباس عسکری-میثم خدابنده لو-علی بن محسن-رحیم زهیوی – حکیم نصاری و احمد چهارلنگی.
  • از ۱۵ گلی که تاکنون نفتی ها وارد دروازه ماشین سازی نموده اند ۱۱ گل آن در نیمه دوم و ۵ گل حدفاصل دقیقه ۸۵ تا ۹۲ بثمر رسیده است.