اینفوگرافی مصاف نفت مسجدسلیمان با کرمانی ها/ هراس مسی ها از تکرار نتیجه جام حذفی
اینفوگرافی مصاف نفت مسجدسلیمان با کرمانی ها/ هراس مسی ها از تکرار نتیجه جام حذفی

سایت خبری شهر اولین ها// ایمان کاهکش: دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و مس کرمان در حالی در هفته ششم لیگ دسته اول برگزار می شود که دو تیم طی سالهای گذشته تنها یک بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، اگر چه طی چهار فصل حضور نفت مسجدسلیمان […]

سایت خبری شهر اولین ها// ایمان کاهکش: دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و مس کرمان در حالی در هفته ششم لیگ دسته اول برگزار می شود که دو تیم طی سالهای گذشته تنها یک بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، اگر چه طی چهار فصل حضور نفت مسجدسلیمان در لیگ یک با نمایندگان فوتبال کرمان تقابل داشته است اما مصاف زردپوشان و مس کرمان تنها یک بار آنهم در جام حذفی صورت پذیرفته است.نکات جالب و خواندنی تاریخچه مصاف نفت مسجدسلیمان و مس کرمان به شرح زیر می باشد:

-تنها مصاف نفتی ها مقابل مس کرمان به ۲۷ مهرماه ۸۹ باز می گردد که در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی زردپوشان پس از حذف تیمهای هودکن تهران و گسترش فولاد در ورزشگاه شهیدباهنر کرمان با تک گل حکیم نصاری نارنجی پوشان لیگ برتری را حذف کردند و شگفتی بزرگ آنروزهای جام حذفی را رقم زدند.سرمربی نفت در آن دیدار بر عهده مجید باقری نیا بود.

-تنها حضور فرزاد حافظی بر روی نیمکت سرمربیگری نفت در مصاف با نماینده کرمان با شکست زردپوشان همراه بود. این تیم در نیم فصل ۹۲-۹۱ در خانه مس سرچشمه با یک گل مغلوب شد.

-با سابقه ترین سرمربی نفت مسجدسلیمان در مصاف با نمایندگان فوتبال کرمان مجیدباقری نیا با سه دیدار بوده ، ضمن اینکه داریوش یزدی،زوران اسمیلسکی،فرزاد حافظی و بهروز مکوندی نیز در یک مسابقه مقابل نمایندگان فوتبال کرمان سرمربیگری نفت را بر عهده داشته اند.

-عجیب ترین شکست نفت در مقابل فوتبال کرمان به فصل ۹۳-۹۲ باز می گردد که مس رفسنجان در بازی معروف و پر گل آن فصل در زمین گل آلود استادیوم شهیدبهنام محمدی با نتیجه ۵ بر ۳ نفت مسجدسلیمان را در هم کوبید.مسی ها همچنین لقب گربه سیاه نفت را نیز به خود اختصاص داده اند و در چهار دیدار رودررو مقابل فوتبال مسجدسلیمان هیچگاه بازنده نبوده اند.

-در مجموع هفت دیدار قبلی نفت مسجدسلیمان مقابل کرمانی ها ، دو پیروزی،دو تساوی و سه شکست برای این تیم رقم خورده است.همچنین نفتی ها در این هفت دیدار ۶ گل بثمر رسانده و ۸ گل دریافت کرده اند.

-جدال چهارشنبه نفت مسجدسلیمان مقابل مس کرمان پس از ۱۷۹۳ سال( حدود ۵ سال) تکرار خواهد شد .با این تفاوت که مصاف قبلی دو تیم در کرمان برگزار شده بود.

-در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی تقابل زردپوشان با کرمانی ها یک پیروزی،یک تساوی و یک شکست را برای این تیم به جای گذاشته است.

نفت -کرمان