سایت خبری شهر اولین ها//کولرهای فاقد ضمانت، متناسب با شرایط اقلیمی خوزستان نبوده و مسئولان خوزستان باید مانع از فروش این کولر‌ها شوند. رئیس اتحادیه خدمات فنی تاسیسات برودتی و حرارتی اهواز اظهار داشت: کولرهای بدون ضمانتی که در بازار خوزستان با قیمت‌های ارزان‌تر از کولرهای ضمانت‌دار به فروش می‌رسند قاچاق هستند و متناسب با […]

سایت خبری شهر اولین ها//کولرهای فاقد ضمانت، متناسب با شرایط اقلیمی خوزستان نبوده و مسئولان خوزستان باید مانع از فروش این کولر‌ها شوند.

رئیس اتحادیه خدمات فنی تاسیسات برودتی و حرارتی اهواز اظهار داشت: کولرهای بدون ضمانتی که در بازار خوزستان با قیمت‌های ارزان‌تر از کولرهای ضمانت‌دار به فروش می‌رسند قاچاق هستند و متناسب با آب و هوای خوزستان ساخته نشده‌اند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، سیدهیبت‌الله لاری افزود: فروش این کولر‌ها به مردم یک کلاهبرداری است، اتحادیه خدمات فنی تاسیسات برودتی و حرارتی نسبت به شکایت از این فروشندگان به سازمان بازرسی اقدام کرده است و برخوردهایی قضایی با آن‌ها صورت گرفته است.

لاری گفت: به علت عدم ضمانت این کولر‌ها در صورت بروز مشکل هیچ نهاد خدماتی و فروشنده‌ای پاسخ‌گو نیست.

وی عنوان کرد: مسئولان نظارتی خوزستان در امر فروش کولرهای فاقد ضمانت وارد شده و مانع از خسارت بیشتر شهروندان اهوازی شوند.

لاری با اشاره به اینکه این اتحادیه حدود 300 واحد صنفی تولیدی را زیر نظر خود دارد اظهار داشت: به دلیل عدم استفاده از خدمات این واحد‌ها تنها پنج واحد از آن‌ها فعال است در حالی که توانایی‌های بسیاری در واحدهای تولیدی وجود دارد.

وی افزود: باید شرایطی فراهم شود تا شهروندان اهوازی با آگاهی از نواقص خدماتی و ضعف کولرهای فاقد ضمانت خود از خرید این نوع کولر‌ها اقدام نکرده و سبب کساد بازار این نوع کولر‌ها در اهواز شوند.

مرجع:تسنیم