بازدید اعضای کمیسیون انرژی از طرح‌های بخش انرژی و آب مسجدسلیمان
بازدید اعضای کمیسیون انرژی از طرح‌های بخش انرژی و آب مسجدسلیمان
بازدید از طرح‌های بخش انرژی و آب شهرستان‌های مسجد سلیمان، اندیکا، لالی و هفتگل در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در دستور کار کمیسیون انرژی مجلس قرار دارد.

عصر اولین ها// دستور کار کمیسیون انرژی مجلس شورای  اسلامی از تاریخ (یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه) لغایت (پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه) به شرح ذیل اعلام شد؛

روز یکشنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۵ :۱۵ گزارش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس درخصوص اولویت‌های بخش انرژی کشور و نقش آن مرکز در همکاری با کمیسیون انرژی جهت تحقق این اولویت‌ها استماع خواهد شد، همچنین در این روز از ساعت ۱۵:۱۵ تا ۱۶ طرح تشکیل شرکت ملی پالایش و پتروشیمی بررسی می‌شود.

بنابراین گزارش روز سه‌شنبه نیز از ساعت ۱۴ الی ۱۶ وزیر نفت گزارش خود را در مورد دستاوردهای سفر به برخی از کشورهای آمریکای لاتین و آمریکای مرکزی ارائه خواهد کرد، همچنین در این روز از ساعت ۱۶ الی ۱۶:۳۰ ، دو نفر از اعضای کمیسیون برای معرفی به صحن جهت عضویت در کمیته بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری موضوع ردیف ۶ جدول تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور انتخاب خواهند شد.

همچنین بازدید از طرح‌های بخش انرژی و آب شهرستان‌های مسجد سلیمان، اندیکا، لالی و هفتگل در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده در دستور کار کمیسیون انرژی مجلس قرار دارد./