بازدید دکتر علیرضا ورناصری از پروژه های در دست اجرا و متوقف شده محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه
بازدید دکتر علیرضا ورناصری از پروژه های در دست اجرا و متوقف شده محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه

شهر اولین ها// دکتر علیرضا ورناصری از پروژه های در دست اجرا و متوقف شده محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه بازدید نمود. این بازدید  با هدف واکاوی مشکلات موجود پیرامون پروژه های یاد شده جهت پیشرفت و از سرگیری مجدد پروژه های متوقف شده انجام گرفت. به گزارش شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی […]

شهر اولین ها// دکتر علیرضا ورناصری از پروژه های در دست اجرا و متوقف شده محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه بازدید نمود. این بازدید  با هدف واکاوی مشکلات موجود پیرامون پروژه های یاد شده جهت پیشرفت و از سرگیری مجدد پروژه های متوقف شده انجام گرفت.

به گزارش شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل، طی بازدید دکتر علیرضا ورناصری منتخب مردم شریف مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل از پروژه جاده میانبر مسجدسلیمان – اهواز و جاده کمربندی مسجدسلیمان، موانع و مشکلات موجود جهت پیشرفت این پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه دکتر علیرضا ورناصری از پروژه های متوقف شده و نیمه تعطیل حوزه انتخابیه از جمله جاده مسجدسلیمان- اندیکا، جاده مسجدسلیمان- لالی و جاده پاگچ امام رضا (ع) بتوند بازدید نمود.

گفتنی است احداث و بازسازی محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل پروژه جاده میانبر مسجدسلیمان_اهواز و جاده کمربندی مسجدسلیمان بواسطه گستره پهناور جغرافیایی پیوسته از جمله مطالبه های مهم و حیاتی مردم حوزه انتخابیه بوده است.