سایت خبری شهر اولین ها// استخر آزادی مسجدسلیمان از امروز مجدداً بازگشایی شد و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: استخر آزادی مسجدسلیمان که از اواسط سال گذشته بنا به وجود مشکلات فنی تعطیل […]

سایت خبری شهر اولین ها// استخر آزادی مسجدسلیمان از امروز مجدداً بازگشایی شد و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: استخر آزادی مسجدسلیمان که از اواسط سال گذشته بنا به وجود مشکلات فنی تعطیل شده بود مجدداً راه اندازی شده و در اختیار عموم علاقمندان به ورزش شنا قرار گرفته است.

البرز حاجی پور افزود: طی این مدت استخر مورد بازسازی و تعمیر قرار گرفته بود که تلاش کردیم تا نواقص موجود را به نحوی برطرف کنیم تا وضعیت استخر از نظر کیفی ارتقاء یابد و در همین راستا سقف آن مورد تعمیر قرار گرفت و نواقص موجود در آن برطرف گردیده ، ضمن اینکه کف آن هم مورد بازسازی واقع شده است.

وی همچنین عنوان داشت: متقاضیان استفاده از استخر می توانند همه روزه به دفتر مدیریت این مکان واقع در منطقه باغ ملی-جنب شرکت گاز مراجعه نمایند.