بازگشایی و راه اندازی مجدد نخستین سینمای مدرن خاورمیانه با جدید ترین تکنولوژی روز
بازگشایی و راه اندازی مجدد نخستین سینمای مدرن خاورمیانه با جدید ترین تکنولوژی روز

شهر اولین ها// به مناسبت عید غدیر خم و هفته دفاع مقدس ، نخستین سالن آمفی تئاتر مدرن کشور بار دیگر آغوش خود را بر روی علاقمندان می گشاید تا با پخش یکی از فیلم های مطرح و روز کشور شاهد خدمت دوباره این سالن پیر به علاقمندان به فرهنگ و هنر باشیم . به […]

شهر اولین ها// به مناسبت عید غدیر خم و هفته دفاع مقدس ، نخستین سالن آمفی تئاتر مدرن کشور بار دیگر آغوش خود را بر روی علاقمندان می گشاید تا با پخش یکی از فیلم های مطرح و روز کشور شاهد خدمت دوباره این سالن پیر به علاقمندان به فرهنگ و هنر باشیم .
به گزارش شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، عملیات به روز رسانی و نصب سیستم های جدید پخش فیلم در سالن آمفی تئاتر باشگاه مرکزی این شهر خاتمه یافت و در روز چهارشنبه ۳۱ شهریور شاهد اکران عمومی یکی از فیلم های روز کشور در این سالن خواهیم بود .
بر اساس این گزارش در این اقدام که با حمایت مدیرعامل و هیأت مدیره این شرکت بمنظور بهره مندی عموم شهروندان از خدمات فرهنگی این شرکت و همچنین و ارتقای شاخص های فرهنگی شهرستان امکان پذیر گردیده ، سیستم پخش و نمایش فیلم این سالن با خریداری جدید ترین سیستم تکنولوژی روز که قابلیت پخش فیلم های با کیفیت FULL HD را میسر می سازد تجهیز گردیده تا با توجه به فعال نبودن سایر سینماهای موجود در سطح شهرستان ، سینمای نفت تنهای سالن سینمایی باشد که در عرصه ارتقای شاخص های فرهنگی شهرستان خدمت می نماید .
بر اساس گزارش مذکور به مناسبت عید غدیر خم و بازگشایی مجدد این سینما ، تماشای فیلم در کلیه سانس ها برای عموم شهروندان آزاد و امکان پذیر می باشد .
یادآوری می نماید سالن سینما و آمفی تئاتر باشگاه مرکزی مسجدسلیمان بعنوان نخستین سینمای مدرن کشور و خاورمیانه که ظرفیت پذیرش ۴۵۰ نفر تماشاگر را دارد ، متعاقب بثمر رسیدن نخستین چاه نفت کشور و خاورمیانه در اوایل دهه ۱۳۰۰ خورشیدی در این شهر احداث گردید و با گذر عمر نزدیک به یک قرن همچنان در خدمت شهروندان این شهرستان می باشد .