در پی بروز حوادث و غرق شدن چند نفر؛ بازدید رییس هیات نجات غریق مسجدسلیمان از سواحل کارون
در پی بروز حوادث و غرق شدن چند نفر؛ بازدید رییس هیات نجات غریق مسجدسلیمان از سواحل کارون

شهر اولین ها// در پی بروز حوادث ماههای اخیر برای شناگران ، نائب رییس هیات نجات غریق استان خوزستان و ریاست نجات غریق شهرستان مسجد سلیمان از سواحل کارون بازدید نمود. به گزارش شهر اولین ها، در پی حوادث اخیر سواحل کارون که منجر به غرق شدن شناگران و فوتی های مکرر شده است، افشین جمالپور […]

شهر اولین ها// در پی بروز حوادث ماههای اخیر برای شناگران ، نائب رییس هیات نجات غریق استان خوزستان و ریاست نجات غریق شهرستان مسجد سلیمان از سواحل کارون بازدید نمود.

به گزارش شهر اولین ها، در پی حوادث اخیر سواحل کارون که منجر به غرق شدن شناگران و فوتی های مکرر شده است، افشین جمالپور رییس هیات نجات غریق شهرستان مسجدسلیمان و نائب رییس هیات استان خوزستان بهمراه فرهود شهنی منصور نائب رییس هیات شهرستان از سواحل کارون بازدید نمودند.
در این بازدید که با هدف شناسایی نقاط حادثه خیز و بررسی راهکارهای ممکن جهت پیشگیری از حوادث و کاهش آن صورت گرفت ، موارد متعدد کارشناسی برداشت گردید تا تدابیر لازم در خصوص پیشگیری از حوادث غرق شدگی شناگران اندیشیده شود.
گفتنی ست که افزایش شدت گرما و تمایل شهروندان به آب تنی و شنا در آبهای سواحل رود کارون سالانه منجر به فوت عده بسیاری شده است.از سویی دیگر پس از حادثه چال کندی دزفول و حوادث مشابه در سطح استان، این اقدام کارشناسی می تواند بعنوان با اجرایی شدن راهکار به کاهش آمارغرق شدن شهروندان و جوانان منطقه منجر شود.