با واگذاری کار به بخش خصوصی، بزودی مشکلات پسماند شهری مسجدسلیمان مرتفع خواهد شد
با واگذاری کار به بخش خصوصی، بزودی مشکلات پسماند شهری مسجدسلیمان مرتفع خواهد شد

رئیس و اعضای شورای شهر نیاز اصلی مردم را دغدغه کاری خود دانسته اند/ تمامی نیازهای حوزه خدمات شهری را به شهردار وقت و سرپرستان شهرداری اعلام نموده ام/سیستم ناوگان خدمات شهری شهرداری فرسوده و مستهلک هستند/ طی ۱۵ ماه اخیر هیچ ماشین حمل زباله به سیستم اضافه نشده است/ ضمن قدردانی از تلاش اصحاب رسانه و مطالبه گران واقعی، برخی افراد مغرض و مطالبه گر نما حرمت ها و اخلاق را برای مقاصد شخصی زیرپا نهاده اند.

عصر اولین ها// معاونت خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان می گوید: با واگذاری کار به بخش خصوصی، بزودی مشکلات پسماند شهری مسجدسلیمان مرتفع خواهد شد.

به گزارش عصر اولین ها، عزت الله بهرامی معاونت خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان بیان داشت: حدود ۱۵ ماه که بنده به عنوان معاونت خدمات شهری افتخار خدمت به مردم عزیز و شریف مسجدسلیمان را دارم هیچ ماشین حمل زباله ای به سیستم ناوگان خدمات شهری اضافه نشده و تنها همان ماشین الات مستهلک گذشته بعد از خرابی های حاصل از فرسودگی و فشار کاری زیاد مورد تعمیر قرار می گرفت و بعد از چند روز به چرخه کار برمیگشت.

وی افزود : فرسودگی ماشین الات موجب گردید که یکی پس از دیگری به صورت کامل از گردونه کار خارج شده اند به طوری که بیش از یک ماه است همکارانم در واحد خدمات شهری پسماند محلات شهر را تنها بایک دستگاه ایسوزو پرس زباله جمع اوری و حمل میکنند در صورتی که نیاز شهرستان به ماشین الات حمل زباله بین هفت تا نه دستگاه پرس زباله می باشد
بهرامی خاطرنشان ساخت: همه گزارشات و اعلام نیازهای حوزه خدمات شهری را کتبی به شهردار وقت و سرپرستان شهرداری اعلام و پیگیری نموده ام اما از انجایی که معاونت خدمات شهری اختیارات مالی ندارد و تصمیم گیرنده نهایی نیست در خصوص پیگیری های لازم و ارائه گزارش و راهکارهای برون رفت از وضعیت کنونی به مسئول بالا دستی جهت تعیین تکلیف و مساعدت های لازم کوتاهی از جانب بنده صورت نگرفته است.
معاونت خدمات شهری همچنین اظهار داشت : از انجایی که حوزه خدمات شهری وظیفه خدمات رسانی دارد ارائه خدمات به شهروندان مستلزم خرید ادوات کاری و به خدمت گرفتن یا خرید ماشین الات است و بنده همه کاستی ها و نیازها را طبق وظیفه به مسئولین بالادستی ارائه داده و پیگیری کرده ام که ماحصل همه گزارشات ارائه شده همین شرایط موجود است که برای خود بنده و همکارانم در واحدهای خدماتی قابل و پذیرش نیست و این عزیزان همین امکانات موجود و ناچیز را با حداکثرتلاش به کار گرفته اند.
وی تصریح کرد: اینکه بعضا سوءمدیریت را به این حوزه گسترده نسبت میدهند غیرمنصفانه ونادیده گرفتن تلاشهای شبانه روزی همکارانم میدانم که با مبتدی ترین امکانات تلاش اکثری میکنند. ضمن این که طی جلسه ای فوری که با حضور اعضای محترم شورای شهر و سرپرست محترم برگزار شد با توجه به مستهلک بودن ماشین الات شهرداری و هزینه تعمیرات بالای انها اختیارات کامل به بنده داده شد تا از پتانسیل بخش خصوصی جهت رفع معضل جمع اوری و حمل پسماند شهری استفاده شود و در همین راستا با پیمانکاران استان و خارج از استان مذاکراتی صورت گرفته و چندین شرکت به مسجدسلیمان دعوت شده اند.

بهرامی افزود: در نهایت یک شرکت متقاعد گردید جمع اوری و حمل پسماند شهرمسجدسلیمان راه برعهده بگیرد که انشاالله پس از طی فرآیند قانونی به زودی با هفت دستگاه پرس زباله ،یک دستگاه کارواش،و یک دستگاه جدول شوی کار خود را در مسجدسلیمان اغاز خواهد کرد و امیدوارم مشکل جمع اوری پسماندشهری به صورت کامل برطرف شود.
جادارد از رئیس و اعضای محترم شورای شهر که نیاز اصلی مردم را دغدغه کاری خود دانستند و به صورت ویژه پیگیر رفع این مشکل بودند قدردانی کنم
وی با بیان این مطلب که ضمن احترام به مطالبه گران واقعی، مردم و خبرنگاران واقعی و دلسوز مسجدسلیمان که بنده از تلاشها و پیگیری های این عزیزان در خصوص مطالبه عمومی مردم تشکر و قدردانی میکنم افزود : افرادی مغرض و مطالبه گر نما هستند که جایگاه مطالبه گران و خبرنگاران را با همه حرمتها و چهارچوبهای اخلاقی برای رسیدن به مقاصد شخصی خود و برگرداندن جوسیاسی به نفع اربابان سیاست زده شان و دلالان سیاسی خود زیرپا گذاشته اند.

معاونت خدمات شهری شهرداری همچنین گفت: اگر در طول این مدت کم کاری از بنده و همکارانم در حوزه معاونت خدمات شهری به هرنحوی صورت گرفته و یا به علت مشکلات مالی شهرداری نتوانستیم خدمات مطلوب تری به شهروندان ارائه دهیم درمقابل عضمت و بزرگی شما مردم خونگرم و شهیدپرور مسجدسلیمان عزیز سر تعظیم خم میکنم و از همه شما سروران پوزش میطلبم.

بهرامی درپایان از پیگیری ها و همکاری های فرماندار محترم، رئیس و اعضای محترم شورای شهرمسجدسلیمان، ریاست محترم دادگستری و داستان محترم، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تشکر و قدردانی نمود.