با وجود گذشت سال ها، تحویل واحدهای مسکونی به خانوارها محقق نشده است
با وجود گذشت سال ها، تحویل واحدهای مسکونی به خانوارها محقق نشده است

عصر اولین ها//جمعی از مالباختگان مسکن مهر مسجدسلیمان (پروژه مینا) در نامه ای سرگشاده به دکترمحسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این موضوع که مکاتبات مختلف و پیگیری از نهادها و مسئولین شهرستان و استانی تاکنون جهت تحقق مطالبه آن ها نتیجه بخش نبوده، خواستار رسیدگی به موضوع و پیگیری از طریق […]

عصر اولین ها//جمعی از مالباختگان مسکن مهر مسجدسلیمان (پروژه مینا) در نامه ای سرگشاده به دکترمحسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این موضوع که مکاتبات مختلف و پیگیری از نهادها و مسئولین شهرستان و استانی تاکنون جهت تحقق مطالبه آن ها نتیجه بخش نبوده، خواستار رسیدگی به موضوع و پیگیری از طریق مراجع ملی شدند. متن نامه به شرح زیر می باشد:

جناب آقای دکتر رضایی دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

باسلام و دعای خیر

احتراماً به استحضار می رساند تعداد ۱۳۰ تن از اعضای مسکن مهر مسجدسلیمان (پروژه مینا) علیرغم گذشت بیش از ۱۳ سال از آغاز پروژه مذکور و واریز وجه به حساب شرکت پیمانکار هنوز بلاتکلیفی بسر می برند و واحدهای مسکونی به آنان تحویل نشده است.

موضوع بدین گونه است که مطابق قرارداد شماره ۱۱۹۷۳/۱۶ مورخ ۲۲/۶/۸۴ قطعه زمینی با مساحت ۱۹/۲۸۰۴۶ متر مربع تحت پلاک ۱۵۵۲۰/۱ جهت ساخت واحدهای مسکن استیجاری خصوصی به شرکت عمران و توسعه واگذار گردید. آن شرکت نیز اقدام به اخذ تسهیلات و انعقاد قرارداد مشارکت مدنی با بانک سپه و شروع به ساخت و ساز نمود. شرکت مذکور طی درخواست شماره ۱۱۸ مورخ ۲۵/۸/۸۹ خواستار واگذاری واحدهای خود به واجدین شرایط مسکن مهر و استفاده از تسهیلات اعتباری مسکن مهر شد که این درخواست طی نامه شماره ۰۱/۱۱۰/۵۱۸۱۸ مورخ ۲۷/۹/۸۹ مدیرکل دفتر وزارتی مورد موافقت واقع شد. در همین راستا صورت جلسه مورخ ۲۰/۹/۸۹ فی مابین شرکت فوق و سازمان مسکن و شهرسازی استان منعقد گردید که این امر منجر به واریز وجه توسط حدود ۱۳۰ نفر از اعضاء به حساب شرکت عمران و توسعه انجامید.

با گذشت چند سال مکاتبات مختلف و پیگیری از نهادها و مسئولین شهرستان و استانی تاکنون نتیجه بخش نبوده است. لذا از آن مقام محترم تقاضای رسیدگی به موضوع و پیگیری از طریق مراجع ملی و استانی را دارد. امید است تا با عنایت حضرتعالی مطالبه جمعی از شهروندان مسجدسلیمان برای تحویل واحدهای مسکونی پس از سال ها محقق شود. قبلاً از بذل توجه و همکاری در این خصوص نهایت سپاس را اعلام می دارد.

با تقدیم احترام

هفتم فروردین ماه ۱۴۰۰

جمعی از اعضای مسکن مهر مسجدسلیمان (پروژه مینا)