بجا مانده از اولین برد نفت مسجدسلیمان/علیزاده:امیدوارم از بحران خارج شویم/حدادی:با حمایت هواداران دوباره لیگ برتری می شویم
بجا مانده از اولین برد نفت مسجدسلیمان/علیزاده:امیدوارم از بحران خارج شویم/حدادی:با حمایت هواداران دوباره لیگ برتری می شویم

سایت خبری شهر اولین ها// تیم نفت مسجدسلیمان روز گذشته اولین برد خود را در رقابتهای فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال کشور کسب نمود و تا حدودی وضعیت خود را در جدول بهبود بخشید. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،فرشید علیزاده که توانست در بازی با تیم مس کرمان تک گل تیمش را […]

سایت خبری شهر اولین ها// تیم نفت مسجدسلیمان روز گذشته اولین برد خود را در رقابتهای فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال کشور کسب نمود و تا حدودی وضعیت خود را در جدول بهبود بخشید.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،فرشید علیزاده که توانست در بازی با تیم مس کرمان تک گل تیمش را بثمر برساند گفت: بازی خوبی بود و هوای خیلی گرم روی بازی دو تیم تاثیر گذاشت. نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم اما به لطف خدا توانستیم در دقایق پایانی به گل برسیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم و امیدوارم تا از بحرانی که گریبان گیر تیم شده خارج شویم.

علیزاده با بیان اینکه می دانستم با تصاحب توپ پشت محوطه و اشتباه مدافعان فرصت خوبی فراهم شد که توانستم زحمت بازیکنان تیم را به گل تبدیل کنم افزود: خوشبختانه مشکل گلزنی نداریم و در واقع فشار روحی بر روی بازیکنان باعث ایجاد استرس شده اما امیدواریم تا با هماهنگی بازیکنان و کادرفنی در دیدارهای بعدی نتایج بهتری را کسب کنیم.

حمزه حدادی بابادی کاپیتان تیم نفت نیز پس از بازی با مس گفت: متأسفانه استرس بازی موجب شد تا در نیمه اول به گل نرسیم اما خوشبختانه با گل دقایق پایانی توانستیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.بازی قبلی با پیکان نیز موقعیتهای زیادی را از دست دادیم که امیدوارم در دیدارهای بعدی از تک تک فرصتهای گلزنی استفاده کنیم.

حدادی همچنین با خوب توصیف کردن شرایط تیم و انگیزه بالای بازیکنان عنوان داشت: امیدوارم تا به رده های بالای جدول که استحقاقش را داریم دست پیدا کنیم و انشاا… با حمایت مسئولین، مدیران مناطق نفتخیز و هوادارن در آینده نتایج خوبی کسب کنیم و دوباره لیگ برتری شویم.

مرجع:دی اسپورت