بختیاری زاده : برخی ها با پیامک به مدیران تیم بازیکن سفارش می کنند !؟
بختیاری زاده : برخی ها با پیامک به مدیران تیم بازیکن سفارش می کنند !؟

شهر اولین ها//سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با مثبت ارزیابی کردن شرایط و امکانات موجود در مسجدسلیمان گفت: به منظور موفقیت این تیم، اخلاق حرفه‌ای، نظم و انظباط تیمی را به عنوان عاملی مهم در موفقیت تیم دنبال می‌کنم. سهراب بختیاری زاده ، با مثبت ارزیابی کردن امکانات و شرایط موجود در مسجد سلیمان اظهار داشت: […]

شهر اولین ها//سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با مثبت ارزیابی کردن شرایط و امکانات موجود در مسجدسلیمان گفت: به منظور موفقیت این تیم، اخلاق حرفه‌ای، نظم و انظباط تیمی را به عنوان عاملی مهم در موفقیت تیم دنبال می‌کنم.

سهراب بختیاری زاده ، با مثبت ارزیابی کردن امکانات و شرایط موجود در مسجد سلیمان اظهار داشت: به منظور موفقیت این تیم اخلاق حرفه‌ای، نظم و دسپلین تیمی را به عنوان یکی از عوامل موفقیت تیم پیگیری و دنبال می‌کنم.
وی با اشاره به اینکه زمان کافی برای تمرینات بدنسازی در اختیار نداریم افزود: اردوی آماده‌سازی نفتی‌ها به مدت دو هفته در تهران برگزار می‌شود و با هدف انجام مناسب تمرینات بدنسازی به 40 تا 45 روز زمان نیاز داریم که با توجه به این مسئله و فرصت کم باقیمانده تا شروع لیگ سعی خواهیم کرد بازی‌های دوستانه زیادی را به منظور آماده‌سازی بیشتر بازیکنان برگزار کنیم.وی با بیان اینکه توافقات اولیه برای جذب و به کارگیری بازیکنان جدید در این تیم انجام شده، بیان کرد: این بازیکنان دریکی از اردوهای آماده سازی این تیم با نفتی‌ها قرار داد خواهند بست.بختیاری‌زاده در باره صعود این تیم به لیگ برتر بابیان اینکه کارسختی به همراه تیمش پیش‌رو دارد، عنوان کرد: تلاشمان این است که با ترسیم اهدافمان وحمایت هوادران بتوانیم شرایط مطلوبی را بدست آوریم و قطعا نگاه ما صعود به لیگ برتر خواهد بود.وی نقش مدیریت تیم کادر فنی بازیکنان و هواداران را در موفقیت تیمش مهم دانست و گفت: اگر بخواهیم تیمی موفق داشته باشیم باید همه عوامل تیم در کنار یکدیگر قرار بگیرند و تمامی آنها سعی کنند برحسب وظایفی که دارند وظایف خود را به درستی انجام دهند.
سرمربی نفت تاکید کرد:برخی با پیامک به مدیران تیم بازیکن سفارش می کنند اما ما چنین بازیکنی را جذب نمی کنیم.
سهراب بختیاری زاده افزود: خیلی از دوستان با من تماس گرفته و بازیکن سفارش می کنند که واقعا از پذیرفتن آنها ناتوان و معذور هستیم. در باشگاهی فعالیت می کنیم که باید جوابگو باشیم. خیلی از این دوستان در گذشته در فوتبال سمت داشتند که این مورد واقعا توقعاتی را ایجاد می کند. وی ادامه داد: برخی حتی با پیامک بازیکن سفارش می کنند و بعضاً‌حتی بااین پیامک ها  می گویند ما با دلالان تیم را می بندیم.سر مربی نفت خاطر نشان ساخت: سوابق من مشخص است. هیچ گاه وارد چنین بازی های کثیف پشت پرده فوتبال نمی شوم.