بختیاری زاده : بررسی عملکرد مربی با نظر کارشناس نه هوادار
بختیاری زاده : بررسی عملکرد مربی با نظر کارشناس نه هوادار

شهر اولین ها//پارس جم جنوبی مقابل نفت‌مسجدسلیمانی متوقف شد که در هفته‌های ابتدایی حواشی بسیاری داشت و این روزها با آرامش به کار خودش ادامه می‌دهد. به گزارش شهر اولین ها، سهراب بختیاری‌زاده سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در دیدار مقابل پارس جم توانست تیم تارتار را در این هفته متوقف کند. صحبت‌های بختیاری‌زاده را در زیر […]

شهر اولین ها//پارس جم جنوبی مقابل نفت‌مسجدسلیمانی متوقف شد که در هفته‌های ابتدایی حواشی بسیاری داشت و این روزها با آرامش به کار خودش ادامه می‌دهد.

به گزارش شهر اولین ها، سهراب بختیاری‌زاده سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در دیدار مقابل پارس جم توانست تیم تارتار را در این هفته متوقف کند.

صحبت‌های بختیاری‌زاده را در زیر می‌خوانید:
پارس جم امید به ضدحمله داشت
بازیکنان ما مقابل پارس جم فوق‌العاده ظاهر شدند، حقیقتا فشار مضاعفی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم و حریف نگاهش به ضدحملات بود که این فرصت را به آنها ندادیم و شاید تنها یک بار حمله خطرناکی روی دروازه ما ایجاد کردند؛ اما ما به نسبت آنها موقعیت‌های زیادی داشتیم که فقط تبدیل به گل نشد. از بچه‌های تیم به خاطر تلاش‌ و نمایش خوبشان تقدیر و تشکر می‌کنم. ما در ضربات پایانی کمی عجول هستیم که ان‎شاءالله در ادامه رقابت‌ها این مشکل را هم حل خواهیم کرد.

مدیران نگاه فوتبالی به نفت داشته باشند
ما می‌توانستیم در این ۴ هفته از لحاظ نتیجه گیری خیلی بهتر باشیم. اینکه چه شد در هفته‌های گذشته آن تصمیمات را گرفتم تنها می‌توانم به یک نکته بسنده کنم و از مدیریت باشگاه خواهش کنم که تیم را بیشتر و فوتبالی‌تر ببینند و بیشتر در کنار بازیکنان باشند. در حال حاضر توقع من و تیم، نظر مسئولین به مجموعه است چراکه اگر تیم قرار است نتیجه بگیرد باید مسئولین پشت‌مان باشند و همه دست به دست هم بدهند و کمک کنند تا روند تیم هفته به هفته بهتر شود.
به صدر فکر می‌کنیم ولی قضاوت و پیش‌بینی زود است
ما رقیبان سرسختی در لیگ دسته اول داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که تیم خوبی داشته باشیم و هدف اصلی‌مان حضور در بالای جدول است ولی الان زود است که بخواهیم قضاوت و پیش‌بینی کنیم اما این را به خوبی می‌دانیم که روزهای سختی در پیش داریم و هم تیم فوق‌العاده‌‌ای داریم.
در دربی مربیان سرخابی محتاط عمل کردند
دربی با نتیجه تساوی به پایان رسید هرچند که هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند به خصوص استقلال؛ اما پرسپولیس یکی، دو موقعیت داشت. اگر بازی گل داشت به طبع بازی زیباتری را می‌توانستیم شاهد باشیم ولی به نوعی کادرفنی استقلال به دلیل نتایج نامطلوبی که در هفته‌های گذشته کسب کرده بودند به دنبال آن بودند از پرسپولیس امتیاز بگیرند. خب یک امتیاز در این بازی به روند روحی تیم خیلی کمک می‌کرد. تیم پرسپولیس هم آماده است ولی فکر می‌کنم در این مسابقه کیفیت همیشگی خودشان را نداشتند و آقای برانکو به دنبال حفظ نتیجه خوب در کارنامه‌شان بودند. در واقع مربیان سرخابی محتاط عمل کردند و ریسک نکردند.
عوامل موثر در کسب نتایج لیگ‌برتر؛ استعفا، اخراج و تعویض مربی + تعطیلات
نتایجی که در حال حاضر در لیگ‌برتر رقم خورده باید کارشناسی شود. خب قطعا خیلی اتفاقات باعث می‌شود که چنین نتایجی را کسب کنیم. شاید یکی از دلایل آن به تعطیلات لیگ برمی‌گردد، خب این موضوع تاثیر منفی در روند کیفی تیم‌ها می‌گذارد و  از طرفی خیلی از مربیان زیرفشار هستند. متاسفانه تعویض و اخراج مربی هم خود یکی از عوامل کسب نتایج بد یک تیم است و در ادامه تحت فشار گذاشتن مربی از سوی باشگاه و استعفای او یک پدیده و فرهنگ شده است، این مطلب خیلی برای مدیران راحت شده است.
بررسی عملکرد مربی با نظر کارشناس نه هوادار
جای تاسف دارد بعد از چند هفته نتایج بد تیم و عدم دریافت نتیجه رسانه‌ها، مدیریت و … تحت تاثیر هواداران قرار می‌گیرند. همیشه گفتم و باز هم می‌گویم این منطقی نیست بعد از باخت از هوادار سوال می‌شود که نظرتان درباره این تیم چیست یا نظرتان درباره رفتن مربی چیست. کار یک مربی تفکرات کارشناسی پشتش است و باید کسانی در این خصوص نظر بدهند که خودشان بلد کار باشند، تجربه فوتبالی داشته باشند، سابقه داشته باشند.
جایگاه هوادار فقط روی سکوهاست
طرفدار و هوادار قابل احترام است اما روی سکو و فقط می‌تواند تیمش را تشویق کند. این روش درست نیست چراکه به همان راحتی که یک مربی را بر سر کار می‌نشانیم به راحتی هم با این روش از دستش می‌دهیم. این تفکرات باعث شده مربی‌ها کمی استرس داشته باشند و با ترس تیمشان را کوچینگ کنند.