بختیاری زاده جدایی اش از نفت مسجدسلیمان را تأیید کرد … !؟
بختیاری زاده جدایی اش از نفت مسجدسلیمان را تأیید کرد … !؟

شهر اولین ها//سهراب بختیاری زاده سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان چندروزی است که در تمرینات تیم نفت حضور نیافته و گفته می شود وی به دلایلی موقتا از تیم نفت جدا شده است. به گزارش شهر اولین ها، سهراب بختیاری زاده ضمن تائید خبر جدایی موقتش از تیم نفت گفت:چند روزی است که مدیرعامل شرکت […]

شهر اولین ها//سهراب بختیاری زاده سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان چندروزی است که در تمرینات تیم نفت حضور نیافته و گفته می شود وی به دلایلی موقتا از تیم نفت جدا شده است.

به گزارش شهر اولین ها، سهراب بختیاری زاده ضمن تائید خبر جدایی موقتش از تیم نفت گفت:چند روزی است که مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ما را تحت فشار گذاشتند که چند بازیکن سفارشی در لیست بازیکنان نفت مسجدسلیمان قرار گیرد و در همین رابطه هم روز گذشته جلسه ای با ایشان برگزار کردیم و تاکید دارند که تعدادی بازیکن حتما باید در تیم نفت حضور داشته باشند و درغیر اینصورت من باید از تیم جدا شوم.

وی افزود:طبق قرارداد باید ۵ بازیکن شرکتی در لیست بازیکنان  نفت قرار گیرند که ما این کار را انجام دادیم اما اکنون مدیرعامل شرکت نفت مسجدسلیمان قصد دارد علاوه بر این ۵ بازیکن افراد دیگری را به تیم نفت تحمیل کند و به نظر من چنین کاری به تیم ضربه وارد می کند و به همین دلیل ورود بازیکن سفارشی به تیم نفت را هرگز نمی پذیرم.

 بختیاری زاده تصریح کرد:از همان ابتدای فصل مسائل مالی و شرایط سنگین مسجدسلیمان اصلا برایم مهم نبود و با تمام مشکلات موجود با مدیریت باشگاه توافق کردیم که طبق قانون فقط ۵ بازیکن شرکتی در تیم باشند و تاکید کردم که سایر بازیکنان باید با نظر سرمربی تیم  و کادر فنی انتخاب شوند اما پس از اینکه شروع به جذب بازیکن کردیم  دخالت ها شروع شد و  هر روز تلاش می کردند تا تعدادی از بازیکنان را که ما نیازی به آنها نداشتیم به تیم برگردانند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد:من متوجه نمی شوم این باید ها و تاکیدها چه معنایی دارد؟ اینکه یک سرمربی تمایل به حضور یک بازیکن در تیمش نداشته باشد در فوتبال حرفه ای امری عادی است و اصلا اتفاق عجیبی نیست اما از روز اول  مدیران نفت مسجدسلیمان ما را تحت فشار گذاشتندکه فلان بازیکن باید به تیم برگردد.

وی تاکید کرد:به هیچ عنوان من به این بازیکن ها نیازی ندارم و متوجه اصرارهای مدیریت شرکت نفت مسجدسلیمان نمی شوم و عجیب است که در یک تیم لیگ یکی بازیکنان سفارشی قدرت بیشتری از سرمربی دارد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اظهار گلایه از نگاه غیرفوتبالی مدیران نفت مسجدسلیمان گفت:بازیکن زیر ۲۳ سال باید در نیم فصل دوم برای ما بازی کند ولی متاسفانه مدیران نفت نگاه دکوری و سفارشی به این بازیکنان دارند. من هرگز چنین نگاهی را  نمی پذیرم چرا که لفظ کار برای تیم زشت است و از لحاظ فنی به تیم ضربه می زند.

وی عنوان داشت:باعث تاسف است که امثال این مدیران باید در مورد فوتبال مسجدسلیمان که دهها سال قدمت دارد نظر بدهند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد:با تمام کمبودهای باشگاه کنار آمدیم و بدلیل مشکلات مالی اردوی دو هفته ای را کوتاه تر برگزار کردیم , مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی کمتر ازسال قبل بسته شد,بیشترین بازیکن جوان و با استعداد مسجدسلیمانی امسال در تیم نفت هستند اما مدیران نفت بارها و بارها برای ما مشکل ایجاد کردند که ما برای حفظ  تمرکز تیم حرفی نزدیم اما به هیچ عنوان نمی پذیرم که بازیکن سفارشی وارد تیم نفت مسجدسلیمان شود حتی اگر به قیمت اخراجم تمام شود./آسماری